Το γερμανικό καταναλωτικό κλίμα αναμένεται να ανακάμψει τον Μάρτιο περισσότερο από το αναμενόμενο, μετά την κατάρρευση που προκάλεσε η ενίσχυση των περιορισμών για τον κορωνοϊό στην αρχή του έτους, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών GfK.
Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος για τον Μάρτιο αναμένεται να αυξηθεί στις -12,9 μονάδες από την αναθεωρημένη μέτρηση των -15,5 μονάδων τον Φεβρουάριο. Την ίδια ώρα οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο στις -14,5 μονάδες.
Οι τρεις υποδείκτες της GfK εμφάνισαν κέρδη τον Φεβρουάριο. Τόσο ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών και των προσδοκιών για το εισόδημα, αντιστάθμισαν τις ζημιές του προηγουμένου μήνα, ενώ ο δείκτης τάσεων για καταναλωτικές αγορές έχει ανακτήσει περί το ένα πέμπτο των απωλειών.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, Η δυνατότητα αγοράς σημείωσε άνοδο στις 7,4 μονάδες τον Φεβρουάριο από τις 0 μονάδες τον Ιανουάριο, όταν είχε σημειώσει πτώση 37 μονάδων.
Διαβάστε ακόμη: