search icon

Ευρώπη

Γερμανία: Τρίτη διαδοχική πτώση για την καταναλωτική εμπιστοσύνη 

Η προσωρινή μείωση του φόρου επί των πωλήσεων απέτυχε να στρέψει τους πολίτες από την αποταμίευση στην κατανάλωση

epa08391190 Customers, wearing face masks, shop for food and household supplies at a store of food retail chain Aldi Sued in Duesseldorf, Germany, 29 April 2020. In North Rhine-Westphalia, wearing of face masks has been mandatory for public transport, retail shops, medical practices and for trades and services since 27 April, if a distance of 1.5 meters cannot be maintained. Countries around the world are taking increased measures to stem the widespread of the SARS-CoV-2 coronavirus which causes the COVID-19 disease. EPA/SASCHA STEINBACH

Για τρίτο συνεχόμενο μήνα σημείωσε πτώση το ηθικό των Γερμανών καταναλωτών, καθώς η εφαρμογή αυστηρότερου lockdown μείωσε τις προσδοκίες των πολιτών για το εισόδημά τους και αύξησε την τάση για αποταμίευση.

Σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμό GfK, η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία υποχώρησε κατά 0,5 μονάδες τον Δεκέμβριο, φτάνοντας στις -7,3 μονάδες, έναντι προσδοκιών για -7,6.

Όπως αναφέρει το Reuters, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η προσωρινή μείωση του φόρου επί των πωλήσεων, που τέθηκε σε εφαρμογή από την κυβέρνηση για την τόνωση της εγχώριας ζήτησης, απέτυχε να στρέψει τους πολίτες από την αποταμίευση στην κατανάλωση.

Διαβάστε ακόμη: 

«Φούσκωσαν» την Folli Follie και έβγαλαν €180 εκατ. από πωλήσεις μετοχών – μερίσματα

Πήραν πίσω την ευνοϊκή ρύθμιση για τα χρέη προς τους Δήμους

Κτηματολόγιο: Τι αλλάζει στις συναλλαγές με πολίτες και επαγγελματίες

Exit mobile version