Αυξάνεται η ανησυχία των πολιτών στη Γερμανία για την πορεία που μπορεί να ακολουθήσει η γερμανική οικονομία τον Μάρτιο, καθώς ο πληθωρισμός και η ξαφνική αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού στις αρχές Φεβρουαρίου, μειώνουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη.
Όπως αναφέρει το Reuters, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος του ινστιτούτου GfK, που βασίζεται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή περίπου 2.000 πολιτών στη Γερμανία, έχει πέσει για τον Μάρτιο στις -8,1 μονάδες.
Σε ό,τι αφορά τον προηγούμενο μήνα, ο ίδιος δείκτης βρισκόταν στις -6,7 μονάδες, λόγω της αύξησης που σημειώθηκε μετά από δύο διαδοχικούς μήνες μείωσης.
Σύμφωνα με το Reuters, οι αναλυτές περίμεναν βελτίωση στον δείκτη καταναλωτικού κλίματος στο -6,3.
«Πάνω από όλα, οι ελπίδες για βελτίωση στις τάσεις των τιμών στην αρχή του έτους έχουν διαψευστεί προς το παρόν, καθώς ο πληθωρισμός εξακολουθεί να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο», ανέφερε ο Rolf Buerkl από το γερμανικό ινστιτούτο, που ειδικεύεται στα θέματα των καταναλωτών.
«Αυτό μας δίνει λόγους να ελπίζουμε ότι η προθυμία των καταναλωτών να ξοδέψουν χρήματα θα επανέλθει. Αν αυτό υποστηριχθεί από μια μέτρια αύξηση των τιμών, το καταναλωτικό κλίμα θα μπορέσει επιτέλους να ανακάμψει μακροπρόθεσμα», συμπλήρωσε.
Διαβάστε ακόμη
«Χάνονται» φάκελοι ακινήτων στις πολεοδομίες – Απίστευτη ταλαιπωρία στις μεταβιβάσεις
Κρίση στην Ουκρανία: Από σήμερα σε ισχύ οι κυρώσεις της ΕΕ στη Ρωσία