Η γερμανική επιχειρηματική δραστηριότητα επεκτάθηκε για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Μάρτιο, λαμβάνοντας ώθηση από την ανάκαμψη του τομέα των υπηρεσιών που αντιστάθμισε την πτώση της μεταποίησης στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, σύμφωνα με προκαταρκτική έρευνα την Παρασκευή.
Ο γερμανικός δείκτης υπευθύνων αγορών (PMI) της S&P Global αυξήθηκε στις 52,6 μονάδες τον Μάρτιο, από τις 50,7 τον Φεβρουάριο και ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών για μέτρηση 51,0.
Ο Μάρτιος ήταν ο δεύτερος συνεχόμενος μήνας που ο δείκτης ήταν πάνω από το επίπεδο των 50 που σηματοδοτεί την ανάπτυξη της δραστηριότητας, μετά από επτά διαδοχικούς μήνες σε περιοχή συρρίκνωσης.
Η μεταποίηση, από την άλλη πλευρά, έπεσε στο 44,4 τον Μάρτιο από το 46,3 και παρέμεινε σε περιοχή συρρίκνωσης για ένατο συνεχόμενο μήνα.
Διαβάστε ακόμη
ΔΕΗ: Όλο και λιγότερους πελάτες χάνει η επιχείρηση – 262.000 νέες συνδέσεις για το 2022
Νίκος Χρηστάκης: Το «επιθετικό» σχέδιο της HP Hellas που στοχεύει σε ανατροπές στην αγορά