search icon

Ευρώπη

Γερμανία: Οι μάσκες έπεσαν και οι πωλήσεις της L’Oréal εκτοξεύτηκαν

Σε αντίθεση με τα τρόφιμα, το κοινό αγοράζει λιγότερο συχνά προϊόντα μακιγιάζ οπότε αισθάνεται μικρότερη πίεση για να κάνει οικονομία σε αυτά

Πωλήσεις ρεκόρ -παρά την αύξηση των τιμών της-  σημειώνει η γαλλική εταιρεία καλλυντικών L’Oréal  στη Γερμανία τι οι τιμές των προϊόντων έχουν αυξηθεί, γεγονός που αποδίδεται στο ότι το κοινό αγοράζει ξανά προϊόντα μακιγιάζ καθώς έχει καταργηθεί η χρήση της μάσκας που ίσχυε λόγω κορωνοϊού.

“Στη Γερμανία, η αγορά προϊόντων μακιγιάζ γνωρίζει άνθηση τις τελευταίες εβδομάδες που οι μάσκες δεν είναι πλέον υποχρεωτικές”, δήλωσε σήμερα στην εφημερίδα Welt am Sonntag το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας Αλέξης Περάκης-Βάλατ.

Όπως είπε ο ίδιος ωστόσο, οι τιμές των προϊόντων αυξάνονται.

Η εταιρεία παρατηρεί την ίδια τάση παγκοσμίως, σύμφωνα με τον ίδιο, καθώς το κοινό αγοράζει περισσότερα προϊόντα μακιγιάζ σε σχέση με πριν από την πανδημία.

Σε αντίθεση με τα τρόφιμα, το κοινό αγοράζει λιγότερο συχνά προϊόντα μακιγιάζ οπότε αισθάνεται μικρότερη πίεση για να κάνει οικονομία σε αυτά, εξήγησε ο ίδιος.

Ο Περάκης-Βάλατ, ο οποίος είναι υπεύθυνος για προϊόντα ευρείας κατανάλωσης της εταιρείας συμπεριλαμβανομένων των L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline και NYX, υπερασπίστηκε επίσης την απόφαση του γαλλικού ομίλου να αποσυρθεί προσωρινά μόνο από τη Ρωσία.

“Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τα απαραίτητα προϊόντα, που αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα των επιχειρήσεών μας. Έχουμε επίσης και ευθύνη απέναντι στους υπαλλήλους μας στη Ρωσία”, δήλωσε.

Οι περισσότερες εταιρείες στις περισσότερες βιομηχανίες έσπευσαν να αποσυρθούν από τη Ρωσία μετά την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία τον περασμένο Φεβρουάριο.

Διαβάστε ακόμη:

Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας κάνει μόδα τα εναέρια ταξί που θα μας πηγαίνουν στα νησιά

Γεωργιάδης: Η ρήτρα αναπροσαρμογής θα αφαιρείται αυτόματα

Τουρισμός: Το 2022 θα είναι μία ακόμα δύσκολη χρονιά

Exit mobile version