search icon

Ευρώπη

Γερμανία: Ενα απέραντο εργοτάξιο οι σιδηρόδρομοι – Οι καθυστερήσεις και η ασυνέπεια

Μέχρι το 2030, 40 κύριες διαδρομές πρόκειται να ανανεωθούν και θα κλείσουν για μήνες, ώστε να γίνουν επισκευαστικές εργασίες

Με υπομονή και χρόνο θα πρέπει να οπλιστεί όποιος θελήσει να ταξιδέψει με την Deutsche Bahn από τα μέσα Ιουλίου.
Στις 15 Ιουλίου, μια μέρα μετά το τέλος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, ξεκίνησε ένα μεγάλο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης.

Μέχρι το 2030, 40 κύριες διαδρομές πρόκειται να ανανεωθούν και θα κλείσουν για μήνες, ώστε να γίνουν επισκευαστικές εργασίες. Η αρχή θα γίνει με τη σύνδεση μήκους περίπου 70 χιλιομέτρων μεταξύ Φρανκφούρτης και Μάνχαϊμ, δηλαδή στο κέντρο της Γερμανίας, και είναι το δίκτυο που δέχεται τη μεγαλύτερη εμπορική και επιβατική πίεση.

Οι καθυστερήσεις και η ασυνέπεια είναι ένα αυξανόμενο πρόβλημα στην DB

Οι καθυστερήσεις της Deutsche Bahn αυξάνονται σταθερά τα τελευταία χρόνια. Το 2023, ούτε τα δύο τρίτα των τρένων μεγάλων αποστάσεων δεν έφτασαν στον προορισμό τους εγκαίρως. Εάν ένα τρένο καθυστερήσει περισσότερο από 60 λεπτά, οι ταξιδιώτες μπορούν να ζητήσουν επιστροφή μέρους της τιμής του εισιτηρίου. Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι έπρεπε να επιστρέψουν 133 εκατομμύρια ευρώ το 2023, δηλαδή 43% περισσότερα από ό,τι το προηγούμενο έτος.

Τα οικονομικά των Γερμανικών Σιδηροδρόμων είναι σε κακή κατάσταση. Το 2023 ο ισολογισμός εμφάνισε ζημίες περίπου 2,4 δισ. ευρώ. Το συνολικό χρέος ανέρχεται σε περίπου 34 δισ. ευρώ.

Οι επισκευές κοστίζουν όλο και περισσότερο. Το 2023, η DB επένδυσε περίπου 7,6 δισ. ευρώ, αλλά η πλειονότητα των συστημάτων είναι τόσο ξεπερασμένα, που συχνά δεν μπορούν πλέον να επισκευαστούν σωστά. Σε κάθε περίπτωση, τα περισσότερα συστήματα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ψηφιακά ελεγχόμενες λειτουργίες, οι οποίες θα γίνουν στάνταρ στο μέλλον.

Διαβάστε τη συνέχεια στη DW

Exit mobile version