search icon

Ευρώπη

Γερμανία: Ανακάμπτει αλλά παραμένει χαμηλά η εμπιστοσύνη των καταναλωτών

Η διάθεση του καταναλωτικού κοινού εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα και ανησυχία, ανέφερε ο ειδικός καταναλωτών της NIM, Ρολφ Μπερκλ

Προς σταθεροποίηση βαίνει το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία τον Δεκέμβριο και αναμένεται να διαμορφωθεί ελαφρώς υψηλότερα στο -27,8, από το αναθεωρημένο ποσοστό του Νοεμβρίου στις  -28,3 μονάδες, σύμφωνα με κοινή έκθεση που δημοσιεύθηκε από το ινστιτούτο έρευνας αγοράς GfK και το Ινστιτούτο της Νυρεμβέργης.

Αιτία,  η βελτίωση της προθυμίας των καταναλωτών για αγορές λόγω της  υποχώρησης του πληθωρισμού, παρά το υποτονικό οικονομικό κλίμα.

Παραμένει ωστόσο σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, ενώ δεν δείχνει σημάδια σοβαρής βελτίωσης για τη συνέχεια.

Ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών αναμένεται να αυξηθεί κατά 0,1 μονάδες και να διαμορφωθεί στο -2,3. Ο δείκτης προσδοκιών εισοδήματος προβλέπεται να υποχωρήσει 1,4 μονάδες στις -16,7.

«Μετά από τρεις διαδοχικούς μήνες πτώσης, το καταναλωτικό κλίμα σταθεροποιείται καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της. Συνεχίζει να βρίσκεται σε πολύ χαμηλό επίπεδο και δεν υπάρχουν σημάδια βιώσιμης ανάκαμψης τους επόμενους μήνες. Η διάθεση του καταναλωτικού κοινού εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα και ανησυχία», προειδοποίησε ο ειδικός καταναλωτών της NIM, Ρολφ Μπερκλ.

Διαβάστε ακόμη:

Οι τελικές αποφάσεις για την φορολόγηση των ελεύθερων επαγγελματιών

Τα παρασκήνια του Λονδίνου με Σούνακ, το «άρπαγμα» Μητσοτάκη με τον Βορίδη, ποιοι πήραν τις δουλειές στα ψηφιακά και το θρίλερ του Βόλου

Γιάννης Λουμάκης (Uni Systems): Κοιτάμε την αγορά για ευκαιρίες εξαγορών σε 4 άξονες (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version