Όπως προκύπτει από τα δεδομένα που ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Ιούλιο στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στα τέσσερα κράτη που συντελούν την Ευρωπαϊκή Ζώνη Ελευθέρων Συναλλαγών (ΕΖΕΣ), έφτασαν τα 1,03 εκατομμύρια οχήματα.

Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 0,4%, γεγονός που δείχνει μια τάση σταθεροποίησης της αγοράς στη Γηραιά Ήπειρο η οποία ωφελείται κυρίως στη μείωση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, ιδίως στη γερμανική αγορά όπου ήταν λιγότερες κατά 37% συγκριτικά με αυτές του ίδιου περυσινού μήνα.

Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 0,4%, γεγονός που δείχνει μια τάση σταθεροποίησης της αγοράς στη Γηραιά Ήπειρο η οποία ωφελείται κυρίως στη μείωση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, ιδίως στη γερμανική αγορά όπου ήταν λιγότερες κατά 37% συγκριτικά με αυτές του ίδιου περυσινού μήνα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον ACEA, το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών έφτασε το 13,6% επί των συνολικών ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων και ήταν μικρότερο από αυτό του ίδιου μήνα του 2023, όπου είχε φτάσει το 14,5%.

Πάντως, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, οι πωλήσεις αυτών αυξήθηκαν σε κάποιες χώρες όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, σε σχέση με πέρυσι.

Όπως είναι γνωστό, οι ταξινομήσεις καινούργιων ηλεκτρικών οχημάτων μειώνονται συνεχώς για πολλούς μήνες στην Ευρώπη, κυρίως λόγω της μείωσης ή κατάργησης του ποσού επιδότησης από τις κυβερνήσεις για την αγορά νέων αυτοκινήτων αυτής της τεχνολογίας.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto.gr