Τη λήξη της μεταξύ τους διαμάχης σήμαναν η Unilever και η Tesco για τις τιμές διάθεσης των βασικών προϊόντων της πρώτης στην βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Οι δύο εταιρείες ήρθαν σε συμφωνία λίγα μόλις 24ωρα μετά τον «πανικό» που προκάλεσε η είδηση ότι η Unilever ζήτησε αύξηση των τιμών χονδρικής πώλησης κατά περίπου 10% ώστε να αντισταθμίσει τη μεγάλη υποτίμηση της στερλίνας. Η Tesco απάντησε την Πέμπτη με την αναστολή της διαδικτυακής πώλησης δημοφιλών προϊόντων της εταιρίας.
«Η Unilever έχει τη χαρά να επιβεβαιώσει ότι το ζήτημα τροφοδοσίας με την Tesco στη Βρετανία και την Ιρλανδία επιλύθηκε επιτυχώς», ανακοίνωσε η Unilever. «Εργαστήκαμε από κοινού για να πετύχουμε αυτή τη λύση και να διασφαλίσουμε ότι τα δημοφιλή προϊόντα θα είναι και πάλι διαθέσιμα».
Εκπρόσωπος της Tesco δήλωσε: «Πάντα βάζουμε πρώτους τους πελάτες μας και χαιρόμαστε που η κατάσταση επιλύθηκε με τρόπο που να μας ικανοποιεί».