search icon

Επιχειρήσεις

Zara: Τι απαντά για τη διαφημιστική καμπάνια που «κατέβασε» μετά το #BoycottZara (tweet)

Η καμπάνια επικρίθηκε ότι παρέπεμπε στους νεκρούς της Γάζας

Η εταιρεία Zara εκφράζει τη λύπη της για την παρανόηση που δημιούργησε η διαφημιστική εκστρατεία με τις ακρωτηριασμένες κούκλες και τα αγάλματα τυλιγμένα στα λευκά που προκάλεσαν κάλεσμα για μποϊκοτάζ από ορισμένους φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές.

«Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες αυτές, που τώρα απομακρύνθηκαν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέση με τις προθέσεις της δημιουργίας τους», αναφέρεται σε μήνυμα που αναρτήθηκε στον λογαριασμό της Zara στο Instagram.

Χιλιάδες σχόλια αναρτήθηκαν στον λογαριασμό αυτόν σχετικά με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, πολλά συνοδεύονταν από παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το #BoycottZara έγινε viral στο Twitter (Χ).

Οι διαμαρτυρόμενοι είδαν στις φωτογραφίες της καμπάνιας εικόνες που παρέπεμπαν στη Γάζα.

Οι αναρτήσεις της εταιρείας στο Instagram που παρουσίαζαν την εκστρατεία αφαιρέθηκαν.

«Η Zara λυπάται για την παρανόηση, εκφράζουμε και πάλι τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους», αναφέρεται στο μήνυμα της εταιρείας που διευκρινίζει ότι η καμπάνια άντλησε έμπνευση από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων. Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ατελιέ με σκάλες, υλικά συσκευασίας, κιβώτια και γερανούς και εργάτες με στολές εργασίας.

Διαβάστε ακόμη

5+1 παράγοντες που θα ανεβάσουν κι άλλο τις τιμές στα ακίνητα το 2024 (πίνακας + pics)

ManpowerGroup: Δυσεύρετα τα ταλέντα στην Ελλάδα – Τέσσερις στους πέντε εργοδότες δεν βρίσκουν υπαλλήλους

Γιατί η Puma «κόβει» τη χορηγία στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου του Ισραήλ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version