Η Zara, ο κολοσσός της fast fashion που ανήκει στον ισπανικό όμιλο Inditex, εγκαινίασε την Παρασκευή τη ναυαρχίδα της στην Ασία, στην ανατολική κινεζική πόλη Ναντζίνγκ. Το κατάστημα εντάσσεται στη στρατηγική αναδιοργάνωσης του δικτύου λιανικής της εταιρείας, με στόχο τη σταδιακή κατάργηση μη αποδοτικών σημείων πώλησης και την ενίσχυση των μεγαλύτερων, πιο εμπειρικών χώρων.

Το νέο κατάστημα, με εμβαδόν 2.500 τ.μ. σε δύο ορόφους, βρίσκεται στο επιχειρηματικό κέντρο Xinjiekou και περιλαμβάνει καινοτομίες που σχεδιάστηκαν για να ενισχύσουν την εμπειρία αγορών: έναν πολυτελή χώρο για ιδιωτικό shopping με προσωπικές καμπίνες δοκιμής και σαλόνι αναμονής, καθώς και στούντιο βίντεο («fit check») με κάμερες και φωτισμούς, όπου οι επισκέπτες μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να το κατεβάσουν στο κινητό τους, σύμφωνα με το Reuters. Οι υπηρεσίες αυτές είναι διαθέσιμες μέσω του WeChat.

Το κατάστημα φιλοξενεί επίσης το πρώτο κατάστημα καφέ Zacaffe εκτός Ισπανίας, ενισχύοντας περαιτέρω τον πολυχώρο χαρακτήρα του καταστήματος. Η Zara επιλέγει συχνά την Κίνα ως χώρο δοκιμής για καινοτόμες ιδέες — όπως συνέβη με τις ζωντανές αγορές μέσω Douyin (TikTok), οι οποίες επεκτάθηκαν αργότερα σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Η ανάγκη για ανανέωση του δικτύου της Zara στην Κίνα είναι επιτακτική, καθώς η καταναλωτική κόπωση και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από τοπικά brands με ισχυρές ψηφιακές δυνατότητες πιέζουν τις πολυεθνικές. Ενδεικτικά, τα καταστήματα της Inditex στην Κίνα μειώθηκαν από 570 το 2019 σε μόλις 132 έως τον Ιανουάριο του 2025.

Διαβάστε ακόμη

«Μουζάκης»: Η εμπλοκή με την «Ήλιος» και το σφυρί που έρχεται τον Ιούλιο (pics)

ΑΠΕ: Σφήνα της ΔΕΗ στον διαγωνισμό της ΡΑΑΕΥ για τους σταθμούς αποθήκευσης – Εκτοπίζει άλλη υποψήφια εταιρεία

«Ποδαρικό» με 120.000 φορολογικές δηλώσεις – Στα 1.000 ευρώ ο μέσος φόρος

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα