search icon

Επιχειρήσεις

YALCO: Αύξηση στις πωλήσεις κατά 37% και σταθερά χρηματοοικονομικά έξοδα

Νέα εποχή για την εταιρεία ειδών οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού που

Η Yalco, η πρωτοπόρος ελληνική εταιρεία παραγωγής και εμπορίου ειδών οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού, ανακοινώνει το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξής της, με βασικούς πυλώνες την ενίσχυση της παραγωγής, των εξαγωγών, την περαιτέρω διείσδυσή της στον οικιακό εξοπλισμό και τον κλάδο του ξενοδοχειακού εξοπλισμού, τις ήδη δυνατές μάρκες της Fest και Ionia, και όχημα την ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού.

Ο προγραμματισμός ξεκινάει με τον εξοπλισμό του εργοστασίου των Οινοφύτων με σύγχρονα μηχανήματα για την παραγωγή των προϊόντων της Fest, μεγάλης δυναμικής, που προσφέρει προϊόντα επίκαιρα, με ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση. Παράλληλα, ανταποκρινόμενη στην τάση του customization, η Yalco υλοποιεί επενδύσεις και στην παραγωγή της Ionia, με την προμήθεια νέων μηχανημάτων και την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού, ώστε να ενισχύσει την παραγωγή εξατομικευμένων προϊόντων και λύσεων. Με τις κινήσεις αυτές, η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση των μεριδίων στον κλάδο του οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού με τις δύο μεγάλες  μάρκες της, Fest και Ionia.

Ταυτόχρονα, οι επενδύσεις στην παραγωγή εξυπηρετούν και την ενισχυμένη εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας. Τα προϊόντα Fest ήδη εξάγονται σε 25 χώρες στον κόσμο, ενώ η πρόσφατη συνεργασία με εξειδικευμένο οργανισμό συμβούλων για την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων της μάρκας παρουσιάζει ήδη εξαιρετικά αποτελέσματα, ειδικά στην Μέση Ανατολή, όπου η Fest αυξάνει τα μερίδιά της, διαθέτοντας βεβαίως πολυετή παρουσία και εξαιρετικά σημαντικό πελατολόγιο.

Επιπλέον, δεδομένης της ραγδαίας ανόδου του τουρισμού, η Yalco προσηλώνεται στην περαιτέρω διεύρυνση του σχετικού πελατολογίου της, συνεχίζοντας την δυναμική πορεία των τελευταίων ετών. Η εταιρεία έχει να επιδείξει ένα σημαντικότατο portfolio ετών τόσο σε πελάτες όσο και εξειδικευμένα προϊόντα. Παράλληλα, εγκαινιάζει νέες συνεργασίες με οίκους του εξωτερικού, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις της στον κλάδο του HO.RE.CA..

«Διαθέτουμε ιδιόκτητο εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα και ένα ισχυρότατο πελατολόγιο στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ήδη ενισχύουμε την παραγωγή μας και σχεδιάζουμε νέα, πρωτοποριακά προϊόντα Fest και Ionia, με στόχο την αύξηση των πωλήσεών μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εκμεταλλευόμενοι και το momentum του τουρισμού. Έχουμε μειώσει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις και τα κόστη των δανείων, ενώ ο  στρατηγικός σχεδιασμός μας ολοκληρώνεται με την συγκράτηση των τιμών, παρά την γενική τάση. Η πρόσφατη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ενεαμήνου του 2022 και η αύξηση των πωλήσεων κατά 37% είναι στοιχεία σαφώς ενδεικτικά μίας στρατηγικής που ήδη αποδίδει καρπούς», σημειώνει ο Σωκράτης Κωνσταντίνου, Διευθύνων Σύμβουλος της Yalco.

Διαβάστε ακόμη

Η «μάχη» του Καραμανλή, η απόφαση Μητσοτάκη για τα Χανιά, ο Μυστακίδης πήρε την τράπεζα και το «Τ» της Cosmote

Τι σημαίνει για τις ελληνικές startup η κατάρρευση των SVB και Signature Bank – Τα ελληνικά VCs απαντούν

Πάολο Γκρινιάνι (Oxford Economics): Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να αυξάνει τα επιτόκια

Exit mobile version