Η εταιρεία κατασκευής τζιν Levi Strauss & Co. υποχώρησε έως και 18% την Πέμπτη, αφού η εταιρεία ανακοίνωσε τριμηνιαίες πωλήσεις που έπεσαν λίγο κάτω από τις εκτιμήσεις, υπογραμμίζοντας τις υψηλές προσδοκίες της Wall Street για την εταιρεία.

Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 1,44 δισ. δολάρια στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 26 Μαΐου, έναντι της μέσης εκτίμησης των αναλυτών για 1,45 δισ. δολάρια. Οι πωλήσεις στην Αμερική ήταν ισχυρές, αλλά υπολείπονταν των προσδοκιών στην Ευρώπη και την Ασία. Τα κέρδη ξεπέρασαν τις προσδοκίες, αλλά η εταιρεία επαναβεβαίωσε τις προοπτικές της για το σύνολο του έτους.

Η πτώση της μετοχής ήταν η μεγαλύτερη που έχει καταγραφεί ποτέ για τη Levi’s, η οποία μπήκε στο χρηματιστήριο το 2019. Η μετοχή της Levi είχε ενισχυθεί κατά 40% μέχρι στιγμής φέτος μέχρι το κλείσιμο της Τετάρτης. Τα αποτελέσματα της εταιρείας ανακοινώθηκαν μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης.

«Αν και η αύξηση των πωλήσεών τους φαίνεται ικανοποιητική, η Wall Street περίμενε περισσότερα, δεδομένης της τρέχουσας δημοφιλίας του denim και του γεγονότος ότι η Levi’s είχε να αντιμετωπίσει μία πολύ καλή χρονια σε σχέση με πέρυσι, όταν οι πωλήσεις συρρικνώθηκαν», δήλωσε ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος λιανικής της GlobalData. Πρόσθεσε ότι το guidance για το σύνολο του έτους είναι «αρκετά επιφυλακτικό», δεδομένου ότι πέρυσι τα έσοδα έμειναν στα ίδια επίπεδο».

Η Levi, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, βλέπει τα κέρδη ανά μετοχή για το σύνολο του έτους, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων, σε ένα εύρος από 1,17 έως 1,27 δολάρια, με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών στα 1,27 δολάρια.

Ενώ τα στελέχη εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για την πορεία των πωλήσεων της εταιρείας, ο επικεφαλής οικονομικών και ανάπτυξης Harmit Singh δήλωσε ότι η μεταβλητότητα των συναλλαγματικών ισοτιμιών, ιδίως σε σχέση με το ευρώ και το μεξικανικό πέσο, αντισταθμίζουν ορισμένα από τα κέρδη.

«Παρά τις θετικές τάσεις, οι αντίθετοι άνεμοι από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες έχουν πρόσφατα αυξηθεί», δήλωσε ο Singh σε μια κλήση με αναλυτές.

Η εταιρεία λέει ότι οι προσπάθειές της να πουλάει περισσότερα ενδύματα απευθείας στους καταναλωτές μέσω των δικών της καταστημάτων και της ιστοσελίδας της Levi’s ενισχύουν την κερδοφορία.

Καθώς η Levi δίνει προτεραιότητα στις άμεσες πωλήσεις της, ο αναλυτής της Citi, Paul Lejuez, εξέφρασε την ανησυχία του για τις πωλήσεις από το κανάλι χονδρικής, οι οποίες υπολείπονται του μέσου όρου των εκτιμήσεων των αναλυτών στο τελευταίο τρίμηνο. «Ενώ η δύναμη της μάρκας φαίνεται ισχυρή, η χονδρική εξακολουθεί να τους κρατάει πίσω και υπάρχει κίνδυνος να μην βελτιωθεί η αγορά στην Ευρώπη» στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, δήλωσε.

Σε συνέντευξή του, ο Singh αναφέρθηκε στις επερχόμενες εκλογές στις ΗΠΑ, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, προσθέτοντας ότι η οικονομική αβεβαιότητα έχει «γίνει μέρος της ζωής» των περισσότερων εταιρειών. Είπε ότι το μικτό περιθώριο κέρδους, το οποίο ξεπέρασε τις προσδοκίες της αγοράς το τελευταίο τρίμηνο, διευρύνεται λόγω της εστίασης της εταιρείας στα γυναικεία ενδύματα και στα δικά της κανάλια πωλήσεων.

Διαβάστε ακόμη

Σιάμισιης (Helleniq Energy): Aιφνιδιασμός για τη φορολόγηση των υπερκερδών – Τι θα γίνει με Εlpedison και ΔΕΠΑ Εμπορίας

Κιρ Στάρμερ: Ποιος είναι ο ηγέτης των εργατικών που υπόσχεται να αναμορφώσει τη Βρετανία

ΕΒΕΠ: «Να μειωθούν οι προμήθειες των τραπεζών και για συναλλαγές μεγαλύτερες των 10 ευρώ»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ