Η ψηφιακή πλατφόρμα Wolt συνεχίζει το πλάνο της γεωγραφικής της επέκτασης, με την προσθήκη οκτώ νέων πόλεων στο δίκτυό της, από τα τέλη Μαΐου μέχρι και τον Ιούνιο.
Έχοντας ήδη ανακοινώσει την έναρξη της λειτουργίας της στο Ρέθυμνο, τα Ιωάννινα και τις Σέρρες το προηγούμενο διάστημα, η Wolt προχωρά στην επέκτασή της σε ακόμα περισσότερες πόλεις ανά την Ελλάδα.
Ακολουθεί η Μύκονος, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις αγορές τους μέσα από την πλατφόρμα της Wolt από σήμερα, 1η Ιουνίου, επιλέγοντας ανάμεσα σε τουλάχιστον 50 επιχειρήσεις όλων των κατηγοριών που είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή. Μάλιστα, η πλατφόρμα θα προσφέρει 100% κάλυψη του νησιού, έτσι ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι καταναλωτές, σε όποιο μέρος του και αν βρίσκονται.
Οι επόμενες πόλεις που εντάσσονται στο συνεχώς διευρυνόμενο δίκτυο της Wolt, είναι: Η Χαλκίδα, από το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου, η Κατερίνη, η Καλαμάτα και η Ξάνθη από τα μέσα Ιουνίου. Έτσι, οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν τις αγορές τους εύκολα και γρήγορα, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους, από συνολικά τουλάχιστον 500 εστιατόρια, 75 καταστήματα λιανικής και αλυσίδες σούπερ μάρκετ που θα είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα.
Το επόμενο διάστημα ο αριθμός των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων αναμένεται να αυξηθεί σταδιακά, έτσι ώστε να παρέχεται μια ακόμα μεγαλύτερη γκάμα επιλογών στους καταναλωτές.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με την εκκίνηση της λειτουργίας της πλατφόρμας στις παραπάνω πόλεις, η Wolt θα εξυπηρετεί πλέον συνολικά 17 πόλεις στην ελληνική επικράτεια, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το επόμενο διάστημα. Σε αυτές, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες που προσφέρει με επιτυχία εδώ και 5 χρόνια στους χρήστες της εφαρμογής της η Wolt, και τις οποίες βελτιώνει και εμπλουτίζει συνεχώς, στοχεύοντας πάντα στο να κάνει τη ζωή του καταναλωτή ευκολότερη.
Ο Δημήτρης Καρέλος, γενικός διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη χαρά για όλους εμάς στη Wolt το γεγονός ότι εγκαινιάζουμε την παρουσία μας σε οκτώ νέες πόλεις σε όλη την Ελλάδα και που πλέον δίνουμε τη δυνατότητα στους κατοίκους τους και τις τοπικές επιχειρήσεις να απολαμβάνουν την τεχνολογική υπεροχή της εφαρμογής μας, σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε.
Στόχος μας είναι να κάνουμε τη διαδικασία online παραγγελίας φαγητού και άλλων αγαθών, όσο πιο εύκολη και γρήγορη γίνεται, έτσι ώστε οι χρήστες της εφαρμογής να μπορούν πλέον να απολαμβάνουν ένα ψηφιακό πολυκατάστημα στην τσέπη τους».
Διαβάστε ακόμη
Jefferies: Αυξάνει τις τιμές στόχους σε Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς και Eurobank (γραφήματα)
Ελληνική ναυτιλία: Οι εταιρείες που τιμήθηκαν με τα ESG Shipping Awards (pics)
Παγκόσμια ανησυχία για τα ενεργειακά αποθέματα – Πρώτο «καμπανάκι» από Κίνα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ