Σε ένα από τα πιο «πράσινα» καταστήματα της Ελλάδας μετατράπηκε το Μερόπειο Ίδρυμα που μετράει πάνω από 100 χρόνια ζωής
Ένα σημαντικό αρχιτεκτόνημα του παρελθόντος που μέχρι πρόσφατα προοριζόταν για κατεδάφιση επαναχρησιμοποιήθηκε ολόκληρο ανοίγοντας έναν νέο κύκλο ζωής, προσαρμοσμένο στις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης.
«Από τη δεκαετία 1920 το Μερόπειο συντροφεύει την περιοχή. Έχει χτισθεί με σχέδια του περίφημου Δ. Φωτιάδη και εκπροσωπεί τον εκλεκτικισμό του περασμένου αιώνα. Εδώ έζησαν δυο σημαντικές οικογένειες της Ελλάδας, η οικογένεια Βενιζέλου και η οικογένεια Χατζηκυριάκου. Το κτίριο διατηρήθηκε με διάφορους τρόπους, αλλά έμεινε ανεκμετάλλευτο και χωρίς συντήρηση για πολλά χρόνια, μέχρι που η WIND ανέλαβε τον ρόλο να το διασώσει, να δίνει βοήθεια κάθε μήνα στο Μερόπειο Ίδρυμα και κυρίως να αναπτύσσει την αισθητική που τόσο έχουμε ανάγκη στις μέρες μας» σχολίασε σχετικά ο Λευτέρης Σκιαδάς, Πρόεδρος του Μεροπείου Ιδρύματος.
Ολοζώντανο παράδειγμα κυκλικής οικονομίας
Στο κτίριο ενσωματώθηκαν σύγχρονες πρακτικές για την επέκταση της ζωής του και την ενεργειακή του αναβάθμιση, πάντα με σεβασμό στην ιστορία του. Η φιλοσοφία αυτού του κλιματικά ουδέτερου καταστήματος βασίζεται στον υπολογισμό του ανθρακικού αποτυπώματος του, δηλαδή της ποσότητας των αερίων του θερμοκηπίου που εκλύονται από τη λειτουργία του, όπως μέσω της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, της μεταφοράς προϊόντων και εργαζομένων. Το καινούργιο κατάστημα της WIND έλαβε πιστοποίηση από το Κέντρο Αειφορίας CSE, σύμφωνα με διεθνές πρότυπο Greenhouse Gas Protocol και το ISO 14064 και τα δεδομένα επαληθεύτηκαν από τον έγκριτο φορέα πιστοποίησης First Climate.
Ένας 100% ψηφιακός χώρος
Το νέο κατάστημα βρίσκεται στην Καλλιθέα, στην οδό Δαβάκη 62 και Αριστείδου, και αποτελεί το μεγαλύτερο φυσικό κατάστημα της WIND. Smartphone corners, χώροι μοναδικής εμπειρίας θέασης Wind Vision σαν προσωπικό Home cinema, σημεία παρουσίασης προγραμμάτων σταθερής και κινητής WIND ONE και business corner, ειδικά διαμορφωμένο για τους εταιρικούς πελάτες είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά σημεία μέσα στο κατάστημα, όπου οι πελάτες μπορούν να συζητήσουν με τους εξειδικευμένους συνεργάτες της WIND τις λύσεις και τα εργαλεία που χρειάζονται στην καθημερινότητα τους, προσωπική και επαγγελματική, ώστε να απολαμβάνουν τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα με τους πιο σύγχρονους τρόπους.
Διαβάστε ακόμη
Επίδομα Θέρμανσης: Τέλος χρόνου για αιτήσεις και παραστατικά στο “MyΘερμανση”
Emirates: Τα 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα και οι «χρυσές» business στη διακίνηση εμπορευμάτων