Σε πολλαπλό κόψιμο στο δίκτυο οπτικής ίνας, κατά την διενέργεια τεχνικών εργασιών που υλοποιούσαν τρίτοι οφείλεται το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε σημαντικό αριθμό συνδρομητών της WIND στο Βόλο.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία επισημαίνει ότι «Από την πρώτη στιγμή εξειδικευμένα τεχνικά συνεργεία της WIND έσπευσαν στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος», ενώ ανακοίνωσε και την παροχή δωρεάν data και χρόνου ομιλίας στους πληττόμενους συνδρομητές της.
Συγκεκριμένα η εταιρεία αναφέρει: «Εδώ και κάποιες ώρες έχει παρουσιαστεί πρόβλημα επικοινωνίας σε σημαντικό αριθμό συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας της WIND στον Βόλο. Το πρόβλημα προκλήθηκε από πολλαπλό κόψιμο στο δίκτυο οπτικής ίνας, κατά την διενέργεια τεχνικών εργασιών που υλοποιούσαν τρίτοι.
Από την πρώτη στιγμή εξειδικευμένα τεχνικά συνεργεία της WIND έσπευσαν στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος.
Η WIND, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πελατών της παρέχει δωρεάν 20GB και 1.000’ ομιλίας προς όλα τα δίκτυα, στους συνδρομητές της περιοχής του Βόλου, που έχουν επηρεαστεί από την τεχνική αυτή δυσλειτουργία».
Διαβάστε ακόμα:
Ενοίκια: Πώς ενοικιαστές εξαπατούν ιδιοκτήτες – «Κούρεμα» για μη δικαιούχους
Κορωνοϊός – Μέτρα: Πάνω 400.000 ευρώ τα πρόστιμα την Παρασκευή
Σουηδία – κορωνοϊός: Οι νοσηλευτές παραιτούνται οδηγώντας τις εντατικές σε αχρηστία