Η Warply ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της εποχής λανσάρει μια νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής παραγγελιοληψίας (e-ordering) για το σύνολο του λιανικού εμπορίου και τις επιχειρήσεις που έχουν φυσικά καταστήματα. Κάθε επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα σε μορφή υπηρεσίας. Το «E-order As a Service» της Warply, προσφέρει e-ordering λύσεις, προσαρμοσμένες στις προδιαγραφές κάθε επιχείρησης.
H υπηρεσία e – order της Warply είναι άμεσα διαθέσιμη για όλες τις επιχειρήσεις λιανικής για delivery και παραλαβή στο κατάστημα με click away. Πρόκειται για πρωτοποριακή υπηρεσία στον τομέα του ecommerce, καθώς προσφέρει επιπλέον δυνατότητες όπως κουπόνια και δωροεπιταγές, chatbot και live chat για άμεση εξυπηρέτηση, marketing automations και newsletter / push campaigns. Όλα εύκολα, μέσα από μια πλατφόρμα, χωρίς διασυνδέσεις και χωρίς κόστος προμήθειας επί της παραγγελίας.
Ο Γιάννης Δοξαράς, CEO Warply, δήλωσε σχετικά: «Θέλαμε να στηρίζουμε τις αλυσίδες καταστημάτων και όλες τις επιχειρήσεις που έχουν άμεση ανάγκη προσθήκης ηλεκτρονικών παραγγελιών στις υπηρεσίες τους και αυτή τη στιγμή αναγκάζονται να λειτουργούν με τηλεφωνική παραγγελία για να αποφύγουν τα αρχικά κόστη και τις προμήθειες. Η νέα e-order υπηρεσία μας είναι άκρως καινοτόμα και άμεσα διαθέσιμη. Τους τελευταίους μήνες επικεντρωθήκαμε στην κάλυψη αναγκών που προέκυψαν από την πανδημία, επηρέασαν το retail και φαίνεται ότι θα διαρκέσουν για πολλούς μήνες ακόμη. Με ένα μικρό κόστος, η κάθε επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει το δικό της ‘E-order As a Service’, εύκολα και απλά.»
Διαβάστε ακόμη:
Άμεσες κεφαλαιακές ανάγκες €20-25 εκατ. για τον νέο ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά
Πέτσας: Iσως αργήσει κι άλλο η άρση των περιοριστικών μέτρων
Ryanair: Στο Δικαστήριο της ΕΕ για την κρατική στήριξη στην KLM