Σημαντικές βραβεύσεις έλαβαν τα brands της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που αφορούσαν σε νέα λανσαρίσματα στην ελληνική αγορά αλλά και στη δημιουργική προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού μέσα από ενέργειες marketing και επικοινωνίας.
Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρία, το λανσάρισμα του ανθρακούχου μηλίτη Somersby με νέα γεύση καρπούζι απέσπασε Silver Award στην κατηγορία «Guerilla marketing/Low budget», στο πλαίσιο των Event Awards 2019. Τα Event Awards διοργανώνονται ετησίως με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις καλύτερες πρακτικές στο σχεδιασμό, την επικοινωνία, την παραγωγή και την υλοποίηση θεματικών εκδηλώσεων.
Επιπλέον, οι αγαπημένες μπύρες Kaiser και Μythos ξεχώρισαν στα Marketing Excellence Awards 2019, που διοργανώθηκαν φέτος για έβδομη φορά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ.
Η Kaiser, η Νο1 μπύρα Pilsner στην χώρα μας, απέσπασε Silver διάκριση στην κατηγορία «Communicating Effectively/ Cause Related Marketing Communications» για τον διαγωνισμό φωτογραφίας “Kaiser Reflections Young Photographers Contest 2018” σε συνεργασία με τον ΑΚΤΟ, εκπαιδευτικό όμιλο Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, η πιο νεανική ελληνική μπύρα Μythos απέσπασε Bronze διάκριση στην κατηγορία «Communicating Effectively/ Content Marketing Communication» για την παραγωγή δημιουργικού digital περιεχομένου μέσα από την πρωτότυπη συνεργασία της με το Luben.tv.