search icon

Επιχειρήσεις

Vodafone-Public: Τι περιλαμβάνει η στρατηγική συμφωνία των δύο Ομίλων – Οι συνέργειες και τα επόμενα βήματα (pics) (upd)

To «ολοκληρωμένο οικοσύστημα» τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με υπηρεσίες και παροχές για τους καταναλωτές- Μπουρλάς και Σταθάκη κάνουν λόγο… γάμο και όχι μια συνεργασία - πυροτέχνημα

Στη δημιουργία ενός νέου οικοσυστήματος τεχνολογίας και ψυχαγωγίας που θα παρέχει νέες δυνατότητες αλλά και προνόνμια στους καταναλωτές προχωρούν μαζί Vodafone και Public.

Ξεκινώντας από το Public του Συντάγματος, αρχικός στόχος των δύο μερών είναι έως το τέλος Μαρτίου του 2024 να λειτουργούν 10 καταστήματα shop in shop στα Public με απώτερο στόχο στο επόμενο 18μηνο ο αριθμός να ανέβει στα 44 καταστήματα.

 

«Είναι ένας …γάμος, δεν είναι ένα πυροτέχνημα ούτε μία σχέση της στιγμής. Αρα χρειάζεται πολλή δουλειά και πρέπει αυτός ο γάμος να μένει ζεστός και να ανανεώνεται», ανέφεραν χαρακτηριστικά η Κάτια Σταθάκη εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας και ο Ρόμπι Μπουρλάς CEO του Public Group στη σχετική παρουσίαση, προσθέτοντας ότι πέραν των φυσικών καταστημάτων σχεδιάζεται η παράλληλη συνεργασία και στο ψηφιακό κομμάτι: «Σχεδιάζουμε ήδη το επόμενο βήμα ώστε να υπάρχει συνδυασμός του on line στα sites των δύο εταιρειών και του φυσικού καταστήματος».

Στόχος των δύο μερών είναι να υπάρξουν συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες στον κοινό πελάτη, με προγράμματα επιβράβευσης, ενώ τα 44 καταστήματα που θα λειτουργήσουν μελλοντικά στο 18μηνο έρχονται να προστεθούν στο υφιστάμενο δίκτυο της Vodafone, με στόχο την αύξηση του «αποτυπώματος» των καταστημάτων του ομίλου, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα στους franchisees της Vodafone να συνεργαστούν στα shop in shop.

Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες με τη νέα αυτή συνεργασία, δημιουργείται για τον καταναλωτή ένα νέο οικοσύστημα με στόχο να καλύψει τις συνολικές του ανάγκες μέσα από μοναδικές προσφορές, δίνοντας του παράλληλα, ακόμα μεγαλύτερη αξία σε κάθε του αγορά. Οι πελάτες Vodafone και Public έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές – για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.

Σε ό,τι αφορά αγορές στην Vodafone προσφέρεται επιδότηση έως 300€ με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public. Ενώ στην καρτοκινητή προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Αντίστοιχα, με απόκτηση Smart TV ή tablet από τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια.

Πέραν των προνομίων κατά την αγορά προϊόντων, η συνεργασία επιφυλάσσει αμφίδρομα οφέλη και στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών, όπου οι πελάτες της Vodafone θα επωφελούνται από το πρόγραμμα του Public σε κορυφαίες κατηγορίες, και αντιστοίχως οι πελάτες του Public θα επιβραβεύονται για τις αγορές τους στα καταστήματα Vodafone.

Όσον αφορά στα επόμενα κοινά βήματα ανάπτυξης των δύο εταιριών, υπολογίζεται πως μέχρι τον Μάρτιο του 2024 θα λειτουργήσουν 10 καταστήματα Vodafone shop-in-shop σε καταστήματα Public καλύπτοντας, πόλεις σε όλη την Ελλάδα, με μακροπρόθεσμο στόχο την λειτουργία 44 καταστημάτων σε 18 μήνες από σήμερα.

Σε αυτήν την πρώτη φάση της συνεργασίας, έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα και στις φυσικές πωλήσεις. Ωστόσο, οι δύο εταιρίες πρόκειται να αξιοποιήσουν την εκτεταμένη εμπειρία τους στο ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάζοντας omnichannel ταξίδια αγορών, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα είτε να ολοκληρώνει την συνδυαστική του αγορά online.

O Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, δήλωσε: «Σήμερα δύο αγαπημένοι προορισμοί συναντιούνται για να φέρουν μαζί μία νέα εποχή εμπειριών στους καταναλωτές. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί η συνεργασία που εγκαινιάζουμε επίσημα σήμερα, είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του Public και τη δέσμευσή μας: να καινοτομούμε διαρκώς με νέες συνεργασίες και πρωτοβουλίες που φέρνουν περισσότερα στους πελάτες μας. Με τη Vodafone ξεκινάμε ένα κοινό ταξίδι για να προσφέρουμε μαζί ξεχωριστές προτάσεις που συνδυάζουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση με τα ανάλογα προϊόντα: κινητά, laptop, τηλεοράσεις και διαμορφώνουν μία ενιαία εμπειρία.»

Η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η ανακοίνωση που πραγματοποιήσαμε περίπου 3 μήνες πριν, αποκαλύπτεται σήμερα, ως μια νέα πραγματικότητα, για όλους τους καταναλωτές στο εμβληματικό κατάστημα του Public Συντάγματος. Ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά, αλλά και στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, αλλά και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας, στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται, και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands.»

Διαβάστε ακόμη

5+1 παράγοντες που θα ανεβάσουν κι άλλο τις τιμές στα ακίνητα το 2024 (πίνακας + pics)

Λιανεμπόριο: Στόχος για πωλήσεις 11 δισ. ευρώ το δ΄ τρίμηνο – Αύξηση 10%

Lloyd’s List: Οι 14 κορυφαίοι Έλληνες – Ελληνίδες στο Top 100 της παγκόσμιας ναυτιλίας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version