Μια νέα επένδυση σε μια λονδρέζικη start up, την Carmoola, έκαναν οι Έλληνες experts της νεοφυούς επιχειρηματικότητας VentureFriends, που «τρέχουν» εδώ και μερικούς μήνες στην αγορά το 3ο τους fund, το οποίο έχει ύψος 100 εκατ. ευρώ.
Στην προκειμένη περίπτωση, μια είδηση κρύβεται, ίσως, στους… συνεπενδυτές του Απόστολου Αποστολάκη και του Γιώργου Δημόπουλου.
Η Carmoola [carmoola.co.uk], μια νεοσύστατη fintech πλατφόρμα η οποία βοηθά τον καταναλωτή να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την αγορά αυτοκινήτου –με τις υπηρεσίες της να αφορούν, σε πρώτη φάση, την Αγγλία-, «σήκωσε» στον πρώτο της γύρο 27 εκατ. λίρες, από τους VentureFriends, το Jaguar Land Rover’s investment fund, τους InMotion Ventures, BCI, Truesight Ventures και τους Clocktower Ventures με έδρα την Καλιφόρνια κ.α.
Οι VF θεωρούνται ένα από τα πιο ενεργά επενδυτικά κεφάλαια που έχουν ξεκινήσει από την Αθήνα στον τομέα της start up σκηνής και όπως παραδέχονται τα ιδρυτικά στελέχη τους ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν πάντα συναρπαστικός για τους ίδιους, ειδικά στο B2C όπου η αγορά υστερούσε πολύ στην καινοτομία μέχρι την τελευταία δεκαετία.
Το επενδυτικό ενδιαφέρον τους ήταν ανέκαθεν υψηλό για τον κλάδο, είτε πρόκειται για νεοφυείς εταιρείες όπως η FlexCar η οποία διευκολύνει την ευέλικτη μίσθωση ενός ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου, είτε αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων όπως η Spotawheel, που δίνει στους καταναλωτές τη σιγουριά ότι το μεταχειρισμένο τους αυτοκίνητό τους δεν αποδειχθεί κάποιο ακριβό… σαραβαλάκι.
Βέβαιο είναι ότι η συζήτηση γίνεται για μια αγορά με αρκετά μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης: μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο παρέχονται από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα 24 δισ. ευρώ σε δάνεια για την απόκτηση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κάθε χρόνο και σε αυτά προστίθενται άλλα 220 δισ. ευρώ σε όλη την Ευρώπη για τον ίδιο σκοπό.
Η προσέγγιση της Carmoola είναι να προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στον καταναλωτή για την αγορά ΙΧ, έτσι ώστε να τη δυνατότητα να «οικοδομήσει» με ταχείς ρυθμούς έναν νέο «πρωταθλητή» στην χρηματοδότηση για τις συναλλαγές που αφορούν τα αυτοκίνητα.
Η start up με έδρα το Λονδίνο ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ξανασκεφτούν τον τρόπο με τον οποίο πληρώνουν για ένα ελεγμένο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο – καταλαβαίνοντας τι μπορούν να αντέξουν οικονομικά πρώτα, πριν ξεκινήσουν την αναζήτησή τους…
Διαβάστε ακόμη
Πώς να αποφύγετε την ολική (φέτος) επίθεση των τεκμηρίων
Κωνσταντίνα Ευαγγελίου (SEPTONA): Επενδύει σε νέο εργοστάσιο για την παραγωγή πρώτης ύλης