Η V+O Communication διακρίθηκε και φέτος στα IPRA Golden World Awards (GWA), τα πλέον σημαντικά διεθνή βραβεία για τον κλάδο του PR που διοργανώνονται σε ετήσια βάση από τη Διεθνή Ένωση Δημοσίων Σχέσεων (IPRA). Στην κεντρική φωτογραφία διακρίνονται από αριστερά προς τα δεξιά: κα Τόνια Γκόγκου, Γενική Διευθύντρια V+O Communication, κα Κατερίνα Σιπιτάνου, Business Unit Director, mr Bart de Vries, IPRA President 2018.
Τα 2 έργα της V+O που ξεχώρισαν επιλέχθηκαν με κριτήριο τη μεθοδικότητα, τον εξαιρετικό σχεδιασμό και τη δημιουργικότητά τους. Τα βραβεία αφορούσαν σε 2 κατηγορίες επικοινωνίας στις οποίες η V+O Communication διαθέτει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία, εκείνη του “Crisis Management” (διαχείριση φήμης και κρίσεων) και εκείνη του “PR On a Shoestring” (σχεδιασμός προγραμμάτων με μεγάλη αποτελεσματικότητα και το μικρότερο δυνατό budget).
Ειδικότερα, τα έργα της V+O Communication που βραβεύτηκαν φέτος σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι:
– GWA IPRA στην κατηγορία “Crisis Management”, για το πρόγραμμα και τη στρατηγική επικοινωνίας που ανέπτυξε και υλοποίησε η V+O COMMUNICATION για τον Όμιλο Σκλαβενίτης, κατόπιν της ολοκλήρωσης της επιχειρηματικής συμφωνίας για την εξαγορά της αλυσίδας σουπερμάρκετ Μαρινόπουλος. Υπενθυμίζεται ότι η εξαγορά αυτή αποτέλεσε μια από τις μεγαλύτερες και πλέον σύνθετες επιχειρηματικές συμφωνίες που υλοποιήθηκαν στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την εταιρία Σκλαβενίτης, η V+O διαχειρίστηκε το σύνολο της επικοινωνίας του Ομίλου κατά την περίοδο του εσωτερικού μετασχηματισμού, επιτυγχάνοντας να διατηρήσει αλλά και να ενισχύσει τη θετική εικόνα και φήμη του Ομίλου Σκλαβενίτης ως υπεύθυνου εργοδότη που διαφυλάσσει τις αρμονικές σχέσεις με τους εργαζομένους, προστατεύοντας, παράλληλα, χιλιάδες θέσεις εργασίας.
– GWA IPRA στην κατηγορία “PR On A Shoestring” (πρόγραμμα μέγιστης αποτελεσματικότητας με το μικρότερο, δυνατό, budget), για την experiential εμπειρία που σχεδίασε για την κορυφαία μάρκα whisky Jack Daniel’s στο πλαίσιο του Athens Bar Show 2017. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αξιοποίησε την επίσκεψη του Chris Fletcher, Assistant Master Distiller του Jack Daniel’s, δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες και storytelling με πηγή έμπνευσης το brand. Απέσπασε εξαιρετική δημοσιότητα και προβολή στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενίσχυσε το αποτύπωμα και την αναγνωρισιμότητα του Jack Daniel’s.
H κα. Τέτη Κανελλοπούλου, CEO της V+O Greece, δήλωσε: «Νοιώθουμε χαρά γιατί για 3η χρονιά, η δουλειά και τα projects μας αναγνωρίζονται σε διεθνές επίπεδο. Ειδικότερα, φέτος, ξεχωρίζοντας σε δύο κατηγορίες πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. Κάτι που δείχνει το πόσα πολλά μπορεί να πετύχει το στρατηγικό PR: αποτελέσματα έμπρακτα, με ουσία για τη φήμη των εταιριών, αλλά και ιστορίες πολύπλευρες και engaging για τις μάρκες. Αισθανόμαστε υπερηφάνεια για τους ανθρώπους μας. Μια ομάδα ικανή, δυναμική και δημιουργική. Μια ομάδα πολυτάλαντη, με στρατηγική σκέψη, ευρηματικότητα και εστίαση στο αποτέλεσμα. Είμαστε, επίσης, βαθιά ικανοποιημένοι γιατί εκπροσωπούμε σταθερά το ελληνικό PR σε διεθνές επίπεδο. Τα συγκεκριμένα βραβεία είναι για εμάς επιβράβευση της αξίας των ανθρώπων μας, αναγνώριση της εμπιστοσύνης των πελατών μας, αλλά και έμπνευση και ορμή για το μέλλον.»
Από αριστερά προς τα δεξιά: κα Τόνια Γκόγκου, Γενική Διευθύντρια V+O Communication, mr Bart de Vries, IPRA President 2018, κα Ρία Ψούχλα, Business Unit Director
Σημειώνεται ότι η V+O έχει αποσπάσει συνολικά τέσσερα IPRA Golden World Awards μέσα σε 3 χρονιές και έχει κατορθώσει να καταξιωθεί ανάμεσα στις πλέον ισχυρές εταιρείες επικοινωνίας σε διεθνές επίπεδο. Συγκεκριμένα τα 4 Διεθνή Βραβεία Αριστείας IPRA GWA που έχει αποσπάσει, συνολικά είναι: το 2014 στην κατηγορία ‘Internal Communication’ για την εταιρία Astra Zeneca, το 2017 στην κατηγορία ‘Crisis Management’ για τον Όμιλο Σκλαβενίτης και το 2018, με διπλή διάκριση, στις κατηγορίες “Crisis Management” και “PR on a Shoestring” για προγράμματα επικοινωνίας που σχεδίασε και υλοποίησε για τον Όμιλο Σκλαβενίτης και το brand Jack Daniel’s, αντίστοιχα.