Η Uber προχώρησε στην εξαγορά της Drizly, νεοφυούς εταιρείας παράδοσης αλκοολοούχων ποτών κατ΄οίκον, έναντι 1,1 δισ. δολαρίων.
Όπως αναφέρει το Reuters, η εταιρεία θέλει να αναπτύξει τις δραστηριότητές της και πέρα από τις μετακινήσεις των ανθρώπων, γι’ αυτό και ποντάρει στο γεγονός ότι η ζήτηση για παράδοση προϊόντων κατ’ οίκον θα διατηρηθεί και μετά το τέλος της πανδημίας που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η Uber τον περασμένο Ιούλιο απέκτησε την εφαρμογή παράδοσης φαγητού Postmates. Η εξαγορά της Drizly είναι η μεγαλύτερη συμφωνία εξαγοράς που έχει κάνει η εταιρεία από τότε.
Η Drizly δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 1.400 πόλεις στη Βόρειο Αμερική, ενώ πλέον η εφαρμογή της θα προστεθεί στην υπηρεσία Uber Eats, μέσω της οποίας οι πελάτες της Uber θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν όχι μόνο φαγητό, αλλά και αλκοολούχα ποτά, καθώς και είδη παντοπωλείου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση των δύο εταιρειών, οι μέτοχοι της Drizly θα λάβουν μετοχές της Uber, ενώ σε μετρητά θα καταβληθεί λιγότερο από το 10% του τιμήματος.
Η Drizly έχει ανακοινώσει ότι παρά τα περιοριστικά μέτρα που έχουν επιβληθεί λόγω της πανδημίας, το 2020 ήταν μια καλή χρονιά, καθώς η ζήτηση για παράδοση αλκοολούχων ποτών στο σπίτι αυξήθηκε κατακόρυφα.
Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Διαβάστε ακόμη
Nike: Τι πραγματικά συμβαίνει με τον πολυεθνικό κολοσσό που… ΔΕΝ φεύγει από την Ελλάδα
Και τα Zara μπαίνουν τελικά στη «μάχη» του click inside
Ελλάκτωρ: Η ιστορία, το παρασκήνιο και η αποκαθήλωση – Εξαγορά για σεμινάριο σε 120 ημέρες