search icon

Επιχειρήσεις

Travelmyth: Η ελληνική πλατφόρμα που ανοίγει τις πύλες σε πάνω από 4,2 εκατομμύρια ξενοδοχεία και καταλύματα (pics)

Πάνω από 2.000.000 χρήστες επισκέφθηκαν πέρυσι την πλατφόρμα - Τι αναφέρουν στο newmoney οι ιδρυτές της, Γιάννης Νούσης και Στέφανος Βασδέκης

Δυο παιδικοί φίλοι από την ηλικία των 5 μόλις ετών, με σπουδές φυσικού ο ένας πολιτικού μηχανικού ο άλλος, ο Γιάννης και ο Στέφανος, κατάφεραν να «κατακτήσουν» μαζί τον κόσμο της τεχνολογίας.

Δημιούργησαν την πρώτη τους διαδικτυακή εταιρεία, ίδρυσαν από κοινού συνολικά 8 startups σε χώρους όπως web hosting, e-commerce, travel, software, social networks και internet marketing και πριν από 10 ακριβώς χρόνια δημιούργησαν την Travelmyth, την καινοτόμα μηχανή online αναζήτησης, σύγκρισης τιμών και κρατήσεων ξενοδοχείων, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να βρουν τα καλύτερα ξενοδοχεία ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους…

Τα στοιχεία που μας παραθέτουν ο Γιάννης Νούσης και ο Στέφανος Βασδέκης, Co-Founders της Travelmyth, για την πορεία του project τους είναι χαρακτηριστικά:

«Η πρώτη έκδοση της πλατφόρμας άνοιξε για όλους τους χρήστες στο τέλος του 2014 και αυτήν τη στιγμή είναι διαθέσιμα στην Travelmyth περίπου 4,2 εκατομμύρια ξενοδοχεία και καταλύματα σε 60 κατηγορίες, κάποιες από τις οποίες είναι μοναδικές.

Το 2021 περίπου 2.000.000 χρήστες από όλον τον κόσμο επισκέφθηκαν τη σελίδα της Travelmyth για να βρουν το ιδανικό για εκείνους ξενοδοχείο!

Γιάννης Νούσης

Από την αρχή του 2022 μέχρι σήμερα, το 26% των επισκεπτών της ήταν από την Ελλάδα, οι οποίοι προτιμούν την ελληνική έκδοση στο www.travelmyth.gr, με τη Γερμανία (www.travelmyth.de) και τις Η.Π.Α. (www.travelmyth.com) να ακολουθούν με ποσοστό 13% η καθεμία ξεχωριστά. Οι επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (www.travelmyth.co.uk) ανέρχονται σε ποσοστό 12% και την Ιαπωνία (www.travelmyth.jp) σε ποσοστό 3%. Στη δεκάδα περιλαμβάνονται επίσης χώρες όπως η Ινδία, η Ελβετία, η Αυστρία, η Αυστραλία και η Σρι Λάνκα.».

Στέφανος Βασδέκης

Στην Travelmyth κατηγοριοποιούνται τα ξενοδοχεία σε μοναδικές κατηγορίες όπως ξενοδοχεία που ήταν παλιά κάστρα, ξενοδοχεία-ουρανοξύστες, ξενοδοχεία με infinity πισίνα, ξενοδοχεία κοντά σε αμπελώνες, ασυνήθιστα ξενοδοχεία, ξενοδοχεία με πισίνα με νεροτσουλήθρα ή με ολόκληρο δικό τους water park, που μπορούν να συνδυαστούν με πιο συνηθισμένες κατηγορίες όπως ξενοδοχεία με σπα, ξενοδοχεία με πισίνα, ξενοδοχεία σε μπουτίκ στυλ, ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες, ξενοδοχεία με εσωτερική ή ιδιωτική πισίνα.

Ένα επίσης από τα πρωτοπόρα (και ιδιαίτερα επίκαιρα, λόγω της επανεκκίνησης του τουρισμού και της ταυτόχρονης τεχνολογικής «έκρηξης») εγχειρήματα των δυο φίλων και συνεταίρων είναι η διάθεση NFTs στους πελάτες της start up τους.

Οι Γιάννης Νούσης και Στέφανος Βασδέκης λένε στο newmoney:

– Τι ακριβώς προσφέρει η Travelmyth σε έναν υποψήφιο πελάτη ξενοδοχείου και πως λειτουργεί;

Γιάννης Νούσης: Σαν φανατικοί ταξιδιώτες παρατηρήσαμε ότι τα μεγάλα sites αναζήτησης ξενοδοχείων δεν έδιναν ικανοποιητικές απαντήσεις σε αναζητήσεις εξειδικευμένων κατηγοριών ξενοδοχείων καθώς και σε σύνθετες αναζητήσεις. Στην Travelmyth ένας «ψαγμένος» ταξιδιώτης, ο οποίος δεν ψάχνει απλά «ξενοδοχεία στη Γαλλία», μπορεί να συνδυάσει όσες κατηγορίες επιθυμεί και να βρει για παράδειγμα «ιστορικά ξενοδοχεία για μήνα του μέλιτος με σπα και γήπεδο τένις στη Γαλλία».

Στην κατηγορία «ξενοδοχεία που δέχονται σκύλους» οι άλλες πλατφόρμες μένουν στην πληροφορία αν το ξενοδοχείο δέχεται σκύλους ή όχι. Στην Travelmyth πηγαίνουμε σε βάθος έχοντας δημιουργήσει ερωτηματολόγια για ορισμένες κατηγορίες, τα οποία στέλνουμε στους ξενοδόχους και περιλαμβάνουν ερωτήσεις από το κόστος, μέχρι το αν υπάρχουν χώροι για να παίζουν οι σκύλοι, αν παρέχεται υπηρεσία φύλαξης σκύλων ή αν επιτρέπεται να ανεβαίνουν στα κρεβάτια. Από τις απαντήσεις που συλλέγουμε βαθμολογούμε τη «φιλικότητα προς τους σκύλους» κάθε ξενοδοχείου και τα ξενοδοχεία που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη βαθμολογία εμφανίζονται πρώτα στα αποτελέσματα.

Αντίστοιχα, κάποιος που ψάχνει για «ξενοδοχεία μπροστά σε παραλία» μπορεί να θέλει να μάθει για την ακριβή πρόσβαση από το ξενοδοχείο προς την παραλία, το είδος της παραλίας ή το κόστος της παροχής ομπρέλας και των θαλάσσιων σπορ, ενώ μια οικογένεια που ψάχνει «ξενοδοχεία για οικογενειακές διακοπές» μπορεί να θέλει να μάθει εκτός από τους διαθέσιμους τύπους δωματίων για οικογένειες και τις παροχές για παιδιά, και περισσότερες λεπτομέρειες που μπορεί να φτάνουν στο αν υπάρχει χώρος δίπλα στο κρεβάτι των γονιών για την κούνια του μωρού ή αν η παιδική χαρά έχει σκιά.

– Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Στέφανος Βασδέκης: Το βασικό μας πλάνο παραμένει να ανακαλύπτουν τη χρησιμότητα της Travelmyth όλο και περισσότεροι χρήστες και να γίνουμε το πρώτο brand που σκέφτονται οι ταξιδιώτες όταν θέλουν να κάνουν εξειδικευμένες αναζητήσεις ξενοδοχείων. Για να το πετύχουμε αυτό, κύριο μέλημά μας είναι αφενός να βελτιώνουμε συνεχώς το προϊόν μας (καλύτερα αποτελέσματα στις υπάρχουσες κατηγορίες, καινούριες κατηγορίες, πιο φιλικό προς τον χρήστη, διαθέσιμο σε περισσότερες γλώσσες) και αφετέρου να μας μαθαίνουν όλο και περισσότεροι από τους ταξιδιώτες στους οποίους απευθύνεται η μηχανή αναζήτησής μας.

– Το πλήγμα που δέχθηκε ο τουρισμός κατά τη διάρκεια της πανδημίας πόσο επηρέασε την εταιρεία σας; Με την επανεκκίνηση του κλάδου, ποιες προοπτικές βλέπετε;

Γιάννης Νούσης: Ενώ είχαμε πολύ καλή ανάπτυξη από το 2018 στο 2019, το 2020 αναγκαστήκαμε να στοχεύουμε απλά στην επιβίωση. Δυστυχώς, είμαστε ο κλάδος που χτυπήθηκε περισσότερο απ’ όλους τους άλλους από την πανδημία και τα πλάνα μας πήγαν τουλάχιστον δύο χρόνια πίσω, που για εταιρείες σε φάση όπου χρειάζονται έντονους ρυθμούς ανάπτυξης είναι τεράστιο χρονικό διάστημα. Σε καμία περίπτωση οι συνέπειες της πανδημίας δεν έχουν τελειώσει. Αυτές τις μέρες βλέπουμε το χάος στα αεροδρόμια της Ευρώπης και της Αμερικής που προκαλούν ακυρώσεις χιλιάδων πτήσεων και επηρεάζουν και τις κρατήσεις των ξενοδοχείων. Και βλέπουμε και ακυρώσεις από όσους νοσούν από τη μετάλλαξη που επικρατεί τώρα. Επιπλέον έχουν προστεθεί νέες προκλήσεις στο χώρο. Παρόλα αυτά υπάρχουν σημαντικές προοπτικές καθώς φαίνεται ότι οι νέες αυτές προκλήσεις μπορούν να αντισταθμιστούν από την όλο και μεγαλύτερη διάθεση του κόσμου για να ταξιδέψει.

– Μιλήστε μας για τις συνεργασίες σας στον ξενοδοχειακό κλάδο ή όχι μόνο…

Γ.Ν.-Σ.Β: Η Travelmyth συγκρίνει τις τιμές από διάφορες σελίδες κρατήσεων με τις οποίες είναι συνδεδεμένη σε πραγματικό χρόνο, ώστε να προσφέρει το καλύτερο ξενοδοχείο στην καλύτερη διαθέσιμη τιμή. Αυτό το έχουμε καταφέρει μέσα από στρατηγικές συνεργασίες που έχουμε συνάψει με γνωστούς παρόχους κρατήσεων όπως η Booking, η Hotels.com, η Expedia κ.α., οι οποίοι παρέχουν τον κατάλογο ξενοδοχείων τους και τις τιμές τους στην Travelmyth. Συνεργαζόμαστε επίσης με bed banks (όπως η Hotelbeds), αλλά και με μεμονωμένα ξενοδοχεία μέσω του WebHotelier B2B Platform, έτσι ώστε να επιτρέπουμε κρατήσεις απευθείας στην Travelmyth χωρίς να παραμέμπουμε τους επισκέπτες μας σε άλλους παρόχους. Στοχεύουμε επίσης στο άμεσο μέλλον να επεκτείνουμε τις συνεργασίες μας με περισσότερα ξενοδοχεία και bed banks.

– Πώς συνδυάζονται οι συγκεκριμένες δραστηριότητες με τα NFTs;

Γιάννης Νούσης: Τα NFTs παρέχονται δωρεάν σε όσους έχουν χρησιμοποιήσει την Travelmyth για να κλείσουν κάποιο ξενοδοχείο οπότε δεν είναι κάτι το ανεξάρτητο από τη δραστηριότητα της Travelmyth. Το Travelmyth NFT πιστοποιεί ότι κάποιος έχει μείνει σε ένα ξενοδοχείο που ανήκει σε κάποια κατηγορία της Travelmyth. Όσον αφορά τα NFTs μας ενδιαφέρει μόνο η τεχνολογία και οι νέες δυνατότητες που πιθανώς προκύψουν για τους πελάτες μας. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει συλλέξει κάποιον αριθμό NFTs ίσως μπορεί να έχει διάφορα discounts, exclusive access ή freebies.

– Έχετε λάβει χρηματοδότηση και αν ναι, από ποιους; Θα υπάρξει νέος γύρος;

Στέφανος Βασδέκης: Όχι, ακολουθήσαμε τον δύσκολο δρόμο που είναι γνωστός με τον όρο bootstrapping στις startup. Η ανάπτυξη χρηματοδοτείται από τα έσοδα της εταιρείας. Για το αν θα υπάρξει χρηματοδότηση στο μέλλον, θα αξιολογήσουμε στην κάθε περίπτωση το πόσο θα μας βοηθήσει να πλησιάσουμε γρηγορότερα τους στόχους μας σε σχέση με τα προβλήματα που θα προσθέσει στην εταιρεία.

– Σας έχει γίνει πρόταση εξαγοράς της εταιρείας; Αν, υποθετικά, δεχθείτε μια τέτοια πρόταση ποια θα είναι η αντίδρασή σας;

Στέφανος Βασδέκης: Όχι ακόμη. Θα εξετάζαμε αν ευθυγραμμίζονται οι αξίες και το όραμά μας με της εταιρείας που μας έκανε την πρόταση και αν θα διασφαλιζόταν η συνέχεια της προσπάθειας επίτευξης των στόχων της Travelmyth από την υπάρχουσα ομάδα, που είναι η πιο κατάλληλη για να τους πετύχει.

Διαβάστε ακόμη

Πλειστηριασμοί: «Κληρώνει» την Τετάρτη 13 Ιουνίου για 2+1 «επώνυμα» σφυριά (pics)

Απάτες με «εικονικά» ενοίκια στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ

Coinbase: Τι συμβαίνει με τον «τιτάνα των κρυπτονομισμάτων;» (pic)

Exit mobile version