Η TP-Link Ελλάς βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των συνεργατών της και συστηματικά επενδύει στην πιστοποιήσιμη πρακτική εκπαίδευση τους, μέσω των σεμιναρίων TPNT (Network Technician Training). Σκοπός των σεμιναρίων αυτών είναι να ενημερωθούν, αλλά και να βιώσουν οι συμμετέχοντες τις δυνατότητες που προσφέρουν οι επαγγελματικές λύσεις της TP-Link.
Λόγω των τρεχουσών συγκυριών και των περιοριστικών μέτρων που έχει επιφέρει ο κορωνοϊός, αναφορικά με τις συναθροίσεις, η διαδικασία αυτή δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί. Παρόλα αυτά, με αίσθημα επαγγελματικής ευθύνης, η TP-Link Ελλάς, προσάρμοσε την παραπάνω δημοφιλή πρακτική εκπαίδευση, σε ένα πρόγραμμα τηλεκατάρτισης (webinar), αφενός, για να διατηρήσει την εκπαιδευτικού χαρακτήρα επαφή με τους επαγγελματίες συνεργάτες της και, αφετέρου, για να τονίσει την πελατοκεντρικότητα που τη χαρακτηρίζει, όλα αυτά τα χρόνια, ως κατασκευαστή.
Το σεμινάριο χωρίζεται σε δύο ενότητες και είναι διαδραστικό, με τη διαδικτυακή παρουσίαση και συζήτηση να γίνεται με τους συμμετέχοντες, σε πραγματικό χρόνο, με τη χρήση video, chat και email. Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί με επιτυχία, δύο webinars (στις 16 & 23 Απριλίου) με τη συμμετοχή σημαντικών στελεχών και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον σχεδιασμό, την υλοποίηση/εγκατάσταση και συντήρηση τεχνολογικών έργων σε επιχειρήσεις. Επίσης, είναι ήδη προγραμματισμένο και πλήρες συμμετοχών, άλλο ένα για τις 30 Απριλίου και, απ’ ό,τι μαθαίνουμε, έπεται και συνέχεια.
Το σεμινάριο άνοιξε ο κ. Σταμάτης Ηλιού, Senior B2B sales Executive, Ελλάδας και Κύπρου. Στην ενότητα αυτή – εκτός των προϊοντικών λύσεων που παρουσιάστηκαν – δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση – σε τεχνικό επίπεδο – στο πώς οφείλουν οι επαγγελματίες του χώρου να αντιμετωπίζουν, μικρά και μεγάλα έργα, πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά το πέρας αυτών. Στην παρουσίαση χρησιμοποιήθηκαν πραγματικά παραδείγματα και, μέσω εικονικών ασκήσεων, το κοινό εκλήθη να συζητήσει βάσει πραγματικών αναγκών/συνθηκών, είτε τα προτεινόμενα μοντέλα σχεδιασμού, είτε τις προτεινόμενες λύσεις. Έγινε με αυτόν τον τρόπο κατανοητό, ότι η σωστή διερεύνηση είναι απαραίτητη και απολύτως αναγκαία τεχνική διεργασία, αλλά και εξίσου σημαντική, με την εργασία διεκπεραίωσης.
Στη συνέχεια του σεμιναρίου, ο κ. Κώστας Βαλούρδος, Senior Technical Support Engineer, Ελλάδας και Κύπρου, εξομοίωσε εργαστηριακά, πραγματικές συνθήκες έργου και παρουσίασε αναλυτικά, όλες τις μοντέρνες δυνατότητες του οικοσυστήματος “Omada”.
Ακολούθησε, φυσικά, διαδικτυακή συνομιλία, κατά την οποία απαντήθηκαν ερωτήματα, αλλά και προτάθηκαν λύσεις, σε τεχνικό και εμπορικό επίπεδο. Η μορφή του σεμιναρίου, καθώς και η αρμονική συνεργασία των δύο εισηγητών, είχαν ως αποτέλεσμα να προσφερθεί στους συμμετέχοντες μια πολύ πιο πλήρης και ολοκληρωμένη τεχνική εμπειρία, σε σχέση με ό,τι ένα συνηθισμένο webinar μπορεί να προσφέρει.
Σημειώνεται ότι η εταιρία κατατάσσεται σταθερά από την εταιρία αναλυτών IDC ως ο Νο 1 πάροχος συσκευών WLAN ευρείας ζώνης CPE. Η εταιρία διανέμει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 170 χώρες, εξυπηρετώντας δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως.