search icon

Επιχειρήσεις

Το Truck in Mainline Roadshow της Siemens Mobility έκανε στάση στην Αθήνα (pics)

Το Truck in Mainline Roadshow, μια πρωτοβουλία της Siemens Mobility, βρέθηκε για τρεις ημέρες στην Αθήνα και παρουσίασε σε περίπου 40 στελέχη πελατών της τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ψηφιοποίηση στα σιδηροδρομικά συστήματα

Το Truck in Mainline Roadshow, μια πρωτοβουλία της Siemens Mobility, στο πλαίσιο της περιοδείας σε χώρες της Ευρώπης, επισκέφθηκε και την Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, το κατάλληλα διαμορφωμένο φορτηγό της Siemens Mobility είχε ως στάση την Αθήνα για τρεις ημέρες, όπου στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν σε περίπου 40 στελέχη πελατών της τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στα σιδηροδρομικά συστήματα. Κατά τη διάρκεια της διαμονής του Roadshow στην πόλη, παρουσιάστηκε το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο της Siemens Mobility για την ψηφιοποίηση των σιδηροδρομικών συστημάτων, με λύσεις που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον των σιδηροδρομικών σταθμών στην Ελλάδα.

«Η Siemens Mobility είναι ηγέτης στην αγορά αυτοματοποιημένων λύσεων μαζικής μεταφοράς και πρωτοπόρος στην εφαρμογή αυτών των λύσεων στην κύρια κυκλοφορία. Οι λύσεις ψηφιοποίησης σιδηροδρομικών συστημάτων, μπορούν να βελτιώσουν τη διαθεσιμότητα, την ακρίβεια και την απόδοση του σιδηροδρομικού συστήματος, συμβάλλοντας σε  μια ενισχυμένη εμπειρία για τους τελικούς χρήστες, στην προκειμένη περίπτωση, τους επιβάτες. Ευελπιστώ ότι το πρόσφατο Roadshow έδωσε μια εικόνα στους πελάτες μας για το πώς μπορούμε να συν-διαμορφώσουμε το μέλλον του ελληνικού σιδηροδρόμου.», ανέφερε ο κος Δήμος Σαπίδης, CEO της Siemens Mobility A.E.

Μεγιστοποιώντας την απόδοση και εξοικονομώντας κόστος συντήρησης

Η Siemens Mobility αξιοποιεί τη λύση ETCS Hybrid Level 3, χρησιμοποιώντας hardware ETCS Level 2, ώστε να προσφέρει στους πελάτες της ευελιξία και οφέλη βάσει συγκεκριμένων αναγκών τους. Εισάγοντας εικονικά τμήματα block εντός του Radio Block Center (RBC), τα τρένα μπορούν να πλησιάζουν πιο κοντά το ένα μετά το άλλο, γεγονός που επιτρέπει επιβίβαση περισσότερων επιβατών σε μία γραμμή. Σε δεύτερο επίπεδο, η συγκεκριμένη λύση βοηθά στο να μειωθεί ο εξωτερικός εξοπλισμός που απαιτείται στην γραμμή, συμβάλλοντας σε μειωμένο κόστος συντήρησης. Ακόμα, η Siemens Mobility Customer Services παρουσίασε το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών συντήρησης, με στόχο τη διαθεσιμότητα των υπό διαχείριση  συστημάτων μέχρι το 100%. Όπως αποκαλύφθηκε, η ψηφιοποίηση από άκρο σε άκρο της αλυσίδας προμηθειών ανταλλακτικών μέσω του MoBase, καθώς και της σουίτας εφαρμογών Railigent που θα λειτουργήσει ως ανοιχτό οικοσύστημα για ψηφιακές εφαρμογές στον τομέα της συντήρησης σιδηροδρόμων, συμβάλλει στη μείωση του κόστους συντήρησης κατά 10-15%, ενώ παράλληλα ο συνολικός χρόνος διακοπής λειτουργίας των σιδηροδρομικών συστημάτων μπορεί να μειωθεί κατά 30-50%.

Building Information Modeling & Vehicle Information Modeling: Ψηφιακές λύσεις για σιδηροδρομικά συστήματα

Το Building Information Modeling (ΒΙΜ), που αρχικά είχε χρησιμοποιηθεί στον κατασκευαστικό κλάδο, είναι μια μεθοδολογία αιχμής για πλήρη εικονικό σχεδιασμό. Η Siemens δημιουργεί τρισδιάστατα μοντέλα ολόκληρων διαδρομών, αλληλοσυνδεόμενων κτιρίων και αιθουσών ελέγχου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προσομοιώσεις, δοκιμές και εκπαίδευση. Τα δεδομένα μπορούν να είναι προσβάσιμα σε όλους τους ενδιαφερόμενους, ενώ η μέθοδος BIM θέτει τις βάσεις για αποτελεσματική επισκευή και συντήρηση βάσει δεδομένων. Το Vehicle Information Modeling είναι τεχνολογία τρισδιάστατης σάρωσης λέιζερ για την ψηφιακή μηχανική οχημάτων. Η Siemens δημιουργεί τρισδιάστατη απεικόνιση κλιμακούμενου συστήματος για ενσωμάτωση σε πραγματικό περιβάλλον οχημάτων. Χάρη στα σενάρια ενσωμάτωσης στο σύστημα, καθίσταται δυνατή η προσάρτηση εικονικών στοιχείων στο πραγματικό όχημα. Όπως και στην περίπτωση της μεθόδου BIM, τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ενοποιητικά για αποτελεσματικές δραστηριότητες στον μηχανολογικό τομέα και ολοκληρωμένες προσομοιώσεις τροχιάς/οχήματος.

Το μέλλον των interlockings – Trackguard Westrace

Για περισσότερα από 20 χρόνια, το Westrace έχει αναπτυχθεί σε περισσότερες από 20 χώρες σε δίκτυα κύριας γραμμής, υψηλής ταχύτητας, μαζικής μεταφοράς και εμπορικών μεταφορών, και ασχολείται σταθερά με τον τομέα των σιδηροδρόμων του μέλλοντος μέσω της ψηφιοποίησης και των τεχνολογιών cloud. Το σύστημα  Westrace interlocking διαθέτει ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το κάνουν ξεχωριστό σε σχέση με τον ανταγωνισμό.  Πιο συγκεκριμένα προσφέρει υψηλά πρότυπα ασφάλειας και κυβερνοασφάλειας, ευελιξία (από απλές εγκαταστάσεις έως εξελίξεις σε πλήρη κλίμακα) προσαρμόζοντας παράλληλα τις απαιτήσεις των πελατών όσον αφορά στον πλεονασμό, τη διαθεσιμότητα ή τη διαλειτουργικότητα, ενώ είναι ευθυγραμμισμένο με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας Eulynx για τα συστήματα σηματοδότησης.  Τέλος, μπορεί να λειτουργήσει και με εμπορικό hardware off-the-shelf (COTS).

Διαβάστε επίσης:

Πρόσω ολοταχώς για αύξηση 0,50% στα επιτόκια – Πώς επηρεάζεται η ζήτηση

Μύλοι Αλλατίνη: Βγαίνει στο σφυρί το ιστορικό βιομηχανικό συγκρότημα (pics) 

Sun of a Beach: Η ελληνική πετσέτα των μεγάλων resorts (pics)

Exit mobile version