search icon

Επιχειρήσεις

Το πενταετές πλάνο για τη «νέα» ΕΨΑ, οι συνέργειες και το σενάριο συγχώνευσης

Οι πυλώνες για την ανάπτυξη της αιωνόβιας βιομηχανίας μετά την αλλαγή του ιδιοκτησιακού

Πολλαπλασιασμό των μεγεθών, break even εντός τριετίας και κερδοφορία όσο και ο μ.ο. όλου του κλάδου σε βάθος πενταετίας υπόσχεται η νέα διοίκηση της ΕΨΑ με το επιχειρηματικό σχέδιο που έχει συγκροτήσει και παρουσίασε χθες για πρώτη φορά μετά την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της ιστορικής βιομηχανίας αναψυκτικών με βασικό μέτοχο πλέον το επενδυτικό Ταμείο SMERC υπό τον κ. Νίκο Καραμούζη.

«Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην επένδυσή μας στην ΕΨΑ, μια εμβληματική, ιστορική εταιρία συνυφασμένη με την προϊοντική ποιότητα και τη διαχρονική εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Εκτιμούμε ότι, με την ενίσχυση της εταιρίας με κεφάλαια και ρευστότητα, την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας που διαθέτει και την υλοποίηση ενός φιλόδοξου μεσοπρόθεσμου σχεδίου ανάπτυξης εργασιών που έχουμε εκπονήσει, η ΕΨΑ έχει μεγάλες δυνατότητες υγιούς ανάπτυξης εργασιών, τόσο στην Ελληνική όσο και στις διεθνείς αγορές», σημείωσε κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης ο Πρόεδρος του SMERC κ. Νίκος Καραμούζης.

Το πενταετές επιχειρηματικό πλάνο που παρουσιάστηκε χθες απ’ τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΨΑ κ. Τάκη Πέρκιζα εστιάζει σε πέντε πυλώνες.

-Καλύτερη απόδοση της παραγωγής και της αλυσίδας τροφοδοσίας. Σε αυτήν την κατεύθυνση γίνονται επενδύσεις στο εργοστάσιο, στην παραγωγή, στα logistics, στην αλυσίδα τροφοδοσίας για να αυξηθεί η παραγωγικότητα και παράλληλα να μειωθεί το κόστος ανά μονάδα προϊόντος. Μάλιστα μέσα σε ένα χρόνο έχουν επενδυθεί 5 εκατ. ευρώ για τέτοιου είδους παρεμβάσεις.

-Αναγέννηση του brand. Το rebranding αφορά σε καινούργια προϊόντα, πιο μοντέρνα συσκευασία, νέα επικοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό η ΕΨΑ λανσάρει και τέσσερις νέες γεύσεις, τις Πορτοκάλι Cola, Yuzu Cola, Πορτοκάλι με Γιασεμί και Λεμόνι με Ιβίσκο.

-Πανελλαδική επέκταση και αναβάθμιση παρουσίας στα σημεία πώλησης. Κύρια στόχευση είναι η νότια Ελλάδα, όπου η εταιρεία έχει ισχνή έως ανύπαρκτη παρουσία. Ήδη όπως είπε ο κ. Πέρκιζας έχουν κλειστεί 30 νέες συνεργασίες στο χονδρεμπόριο και το οργανωμένο λιανεμπόριο

-Μεγιστοποίηση ευκαιριών και ανάπτυξη εξαγωγών. Όπως εξήγησε ο κ. Πέρκιζας στόχος είναι η εδραίωση της παρουσίας της ΕΨΑ στις 35 χώρες που βρίσκεται ήδη και η επέκτασή της μέσα από υγιείς και κερδοφόρες συνεργασίες.

-Επένδυση στους ανθρώπους και σε συστήματα. Μάλιστα προανήγγειλε νέες προσλήψεις. Σημειωτέον πως η εταιρεία σήμερα απασχολεί περί τους 110 εργαζόμενους.

«Στα 100 χρόνια ζωή της, η ΕΨΑ χτίστηκε με βάση την τεχνογνωσία και την έμφαση στην ποιότητα των αναψυκτικών της. Κρατάμε τα θεμελιώδη αυτά στοιχεία, και τα ενισχύουμε με σημαντικές επενδύσεις που γίνονται στην παραγωγική διαδικασία, στην αλυσίδα τροφοδοσίας, σε νέα προϊόντα και στρατηγικές εμπορικής ανάπτυξης, αλλά και στους ανθρώπους και τα συστήματά μας. Στόχος μας είναι η ΕΨΑ στα επόμενα χρόνια να ανατρέψει τα δεδομένα και να κατακτήσει μια από τις ηγετικές θέσεις μεταξύ των ελληνικών εταιριών του κλάδου», σημείωσε ο κ. Πέρκιζας.

Σενάρια συγχωνεύσεων

Σημαντικό μέσο για την επίτευξη του πενταετούς πλάνου αποτελούν και οι συνέργειες, όπως ειπώθηκε κατά τη χθεσινή εκδήλωση. Μάλιστα ο κ. Καραμούζης αποκάλυψε πως έχουν ξεκινήσει συνέργειες με την Σ. Μεντεκίδης ΑΒΕΕ των εμφιαλωμένων νερών “Διός” και “Σέλι” που προσφάτως εισήλθε στο μετοχολόγιο το Ταμείο SMERC μαζί με την EOS Capital και τον επιχειρηματία Σπύρο Θεοδωρόπουλο. Οι συνέργειες αυτές κυρίως αφορούν τις προμήθειες αλλά και το δίκτυο διανομής.

Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένο το γεγονός ότι οι κ.κ. Θεοδωρόπουλος και Ταμβακάκης είχαν εξαγοράσει την εταιρεία Ελληνικοί Χυμοί, ο κ. Καραμούζης ερωτήθη χθες για το σενάριο περί ενδεχόμενης συγχώνευσης των τριών εταιρειών προκειμένου να σχηματιστεί μία σημαντική εταιρική οντότητα στη βάση της επιχειρηματολογίας για μεγαλύτερες εταιρειες. Απ’ την πλευρά του ο κ. Καραμούζης άφησε ανοικτό το οποιοδήποτε ενδεχόμενο. «Αυτή στιγμή πιθανές συνέργειες στις προμήθειες με το νερό και ο καθένας συνεχίζει αυτόνομα την πορεία του. Το θα γίνει σε πέντε χρόνια, μόνο ο Θεός ξέρει. Η δυναμική στην αγορά είναι για τη δημιουργία μεγαλύτερων σχημάτων. Αυτό δεν γυρίζει πίσω και μάλλον καθυστέρησε. Το τι θα γίνει σε κάποια χρόνια δεν ξέρω. Αυτή τη στιγμή προέχει η ΕΨΑ να γίνει ένα από τα ισχυρά ονόματα στον κλάδο των αναψυκτικών και να συνεχίσει να ενισχύει την εικόνα ότι είναι η αγαπημένη επιλογή του καταναλωτή. Αυτή είναι η προτεραιότητά μας σήμερα. Το τι θα γίνει αύριο, όλα είναι ανοιχτά» τόνισε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε ακόμη

Ακρίβεια: Πάτησαν φρένο οι αυξήσεις στα τρόφιμα το 2024

Μητσοτάκης: Η βελτίωση της πρωτοβάθμιας Υγείας συμβάλει στο να παρέχονται καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες (vid)

Ο επόμενος καφές που θα πιείτε μπορεί να είναι «συνθετικός»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version