search icon

Επιχειρήσεις

Το ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD Πρωτοχρονιά στην Αθήνα

Το σύγχρονο ηλεκτρικό όχημα της BYD και για ολόκληρο τον Ιανουάριο στη γραμμή 2 Κυψέλη-Παγκράτι-Καισαριανή

Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας BYD κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής διαδρομής στην Αθήνα, Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2020. Το δοκιμαστικό δρομολόγιο, το οποίο αναχώρησε το πρωί από το Μετρό “Άγιος Ιωάννης” και τερμάτισε στην Άνω Κυψέλη, με ενδιάμεσες 26 στάσεις, πραγματοποιήθηκε σήμερα. Είναι ένα ηλεκτροκίνητο όχημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας BYD και κατά τη διάρκεια των πιλοτικών του διαδρομών δεν μεταφέρει επιβάτες, Έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες χωρίς σκαλοπάτια εισόδου και η χωρητικότητά του σε επιβάτες είναι 24 καθήμενοι, 51 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, ενώ διαθέτει επίσης ράμπα για ΑμΕΑ και η μπαταρία του είναι 348 kw. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ

Η Ο.ΣΥ. Α.Ε., σταθερή στον στόχο της ποιοτικής μετακίνησης των πολιτών και με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος, δοκιμάζει σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας ένα ακόμα ηλεκτρικό λεωφορείο, αυτό της κινεζικής αυτοβιομηχανίας BYD (Build Your Dreams).

Η εταιρεία, μία από τις μεγαλύτερες στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, και ο εισαγωγέας της στην Ελλάδα «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ», ανταποκρίθηκε στην έκκληση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για δοκιμή ηλεκτρικών οχημάτων στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου των λεωφορείων της Ο.ΣΥ. Α.Ε.

Το σύγχρονο ηλεκτρικό όχημα της BYD, το οποίο το φθινόπωρο του 2020 είχε δοκιμαστεί από τις Οδικές Συγκοινωνίες για λίγες ημέρες και χωρίς επιβάτες, εντάσσεται από σήμερα (31/12) και για ολόκληρο τον Ιανουάριο στη γραμμή 2 Κυψέλη-Παγκράτι-Καισαριανή.

Μηδενικοί ρύποι και αθόρυβη λειτουργία

Το BYD K9 Electric 12 μέτρων έχει μηδενικούς ρύπους για το περιβάλλον και αθόρυβη λειτουργία, ενώ διαθέτει τρεις διπλές πόρτες σε χαμηλό δάπεδο, χωρίς σκαλοπάτια εισόδου για εύκολη πρόσβαση στους επιβάτες, ειδική ράμπα για άτομα ΑμΕα στη μεσαία πόρτα με εύκολη πρόσβαση, ενώ έχει συνολική χωρητικότητα 76 επιβατών -23 καθήμενοι σε καθίσματα αντιβανδαλικού τύπου, 52 όρθιοι και μία θέση για άτομο με αναπηρία σε αμαξίδιο (ΑμΕα).

Η μπαταρία του είναι 350 kw και μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε τρεις ώρες, έχει δύο ηλεκτρομοτέρ 2 x 150kw που αντιστοιχούν σε ισχύ 400 hp, λειτουργική καμπίνα οδηγού από πλεξιγκλάς για απομόνωση από τους επιβάτες, τρεις κάμερες και μόνιτορ που βοηθούν τον οδηγό για ασφαλή οδήγηση μέσα στην πόλη, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και ισχυρό κλιματισμό για την πόλη της Αθήνας.

Τέλος, παρέχει μέσω WiFi συνδεσιμότητα στους επιβάτες για χρήση κινητού, tablet κτλ.

Διαβάστε ακόμη

Αυξάνονται και πληθύνονται οι servicers: Στις 26 οι άδειες από την ΤτΕ – Στα 90 δισ. ευρώ η αγορά

«Πράσινο φως» της Tiffany για την εξαγορά από την LVMH

Υπεγράφη το πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής της Μαρίνας Αλίμου μεταξύ της ΕΤΑΔ Α.Ε. και του νέου παραχωρησιούχου

 

Exit mobile version