search icon

Επιχειρήσεις

Το ευρηματικό μάρκετινγκ της Nike: Πού έβαλε το λογότυπό της

Μπροστά ή πίσω στη μπλούζα το λογότυπο είθισται να είναι κεντραρισμένο, αλλά η Nike «έσπασε» τον κανόνα

Όσοι παρακολούθησαν επαγγελματικό γκολφ φέτος, ενδεχομένως να παρατήρησαν ένα περίεργο νέο σημείο όπου εμφανίζεται το λογότυπο της Nike.

Οι νέες Nike μπλούζες του μεγάλου σταρ του γκολφ Μπρουκς Κούπκα, έχουν το σήμα στο πίσω μέρος τους και επιπλέον αυτό δεν είναι κεντραρισμένο -όπως συνηθίζεται- αλλά βρίσκεται στα δεξιά. Όπως μεταδίδει το Business Insider δεν συνηθίζεται η τοποθέτηση του λογότυπου μιας μάρκας στο πίσω μέρος της μπλούζας αλλά δεν είναι και κάτι που δεν έχει ξαναγίνει. Ωστόσο όσες εταιρείες τοποθετούν το σήμα τους στο πίσω μέρος, φροντίζουν αυτό να είναι κεντραρισμένο ακριβώς κάτω από το λαιμό και το γιακά.

Γιατί, λοιπόν, η Nike έβαλε το λόγοτυπό της στα δεξιά και γιατί αυτό το «λάθος» αποτελεί μια ευρηματική κίνηση μάρκετινγκ; Όσοι παρακολουθούν το άθλημα έχουν εξοικειωθεί με τις φωτογραφίες των κορυφαίων γκόλφερ του κόσμου και μπορούν να αναγνωρίσουν κάποια μοτίβα. Για παράδειγμα, το πιο συνηθισμένο στιγμιότυπο ενός παίκτη του γκολφ είναι το τέλος της αιώρησης. Η εξήγηση για αυτό είναι ότι τότε μπορούμε να έχουμε μία λήψη στην οποία φαίνεται καθαρά το πρόσωπό του.

Το πρόβλημα όμως για τις εταιρείες όπως η Nike είναι ότι ενώ μπορείτε να δείτε καλά το λογότυπο στο καπέλο, το μπροστινό λογότυπο στο μπλουζάκι είναι στραμμένο μακριά από την κάμερα και το πίσω λογότυπο είναι είτε κρυμμένο είτε μερικώς καλυμμένο.

Μετατοπίζοντας το σήμα προς τα δεξιά κατά μερικά εκατοστά, ξαφνικά είναι πεντακάθαρο και πλέον φαίνεται σε χιλιάδες επαγγελματικές φωτογραφίες του γκολφ.

Η Nike δεν ήταν η πρώτη εταιρία που σκέφτηκε αυτή την ιδέα, αλλά φαίνεται να είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία ενδυμάτων γκολφ που το εφαρμόζει σε ευρεία κλίμακα.

Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι αυτή τη σχεδιαστική τακτική άρχισε να εξαπλώνεται όταν ο γκόλφερ Τζον Ντάλι ξεκίνησε να φορά το προσωπικό του λογότυπο πίσω από τον ώμο του και μάλιστα το… μακρινό 2019.

Διαβάστε ακόμη:

Διαζύγιο για τον Τζαστίν Τριντό έπειτα από 18 χρόνια γάμου – Τι ανακοίνωσε στο Instagram

Γεωργιάδης: Αυξάνεται στις €10.500 το πρόστιμο για την υποδηλωμένη εργασία

Όταν ο χρυσός σημείωσε ιστορικό υψηλό ο μεγαλύτερος αγοραστής έγινε… top πωλητής (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version