Αφουγκραζόμενη τη νέα τάση των διαδικτυακών influencers, η Walmart καταφεύγει στη δημοφιλή εφαρμογή TikTok, προκειμένου να προωθήσει τα νέα της προϊόντα. Ο αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες, ότι θα επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να ψωνίζουν «είδη ρουχισμού τα οποία θα εμφανίζονται στην διάσημη εφαρμογή χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα» κατά τη διάρκεια της live streaming επίδειξης μόδας των ρούχων που προωθεί η Walmart.
Ο CEO της εταιρείας, Γούιλιαμ Γουάϊτ, δήλωσε στο Business Insider,«είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την ευκαιρία να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτής της καινοτομίας σε μια ζωντανή ροή με τη δυνατότητα άμεσης αγοράς – σε συνεργασία με το TikTok», και συμπληρώνει «είναι σημαντιλό για μας να εφευρίσκουμε τρόπος, ώστε να μπορούμε να προσεγγίσουμε νέους πελάτες».
Αρχής γενομένης της συνεργασίας, το Tik Tok μπαίνει δυναμικά στην αρένα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ακολουθώντας χιλιάδες εταιρείες των οποίων τα κέρδη είδαν να αυξάνονται, ακόμα και εν μέσω πανδημίας. Τα τελευταία χρόνια, το Facebook έχει επεκτείνει τις δυνατότητες των αγορών της, συμπεριλαμβανομένων και των Instagram και WhatsApp. Δυνητικά στην «μάχη» του ηλεκτρονικού εμπορίου μπήκε και η Google ξεκινώντας το δικό της digital δίκτυο αγορών μέσω της εφαρμογής ShopLoop. Από τη λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει η αγαπημένη πλατφόρμα streaming βίντεο, YouTube, καθώς εισήγαγε μια νέα μορφή διαφήμισης με δυνατότητα αγοράς, η οποία τοποθέτησε συνδέσμους προϊόντων κάτω από τους τίτλους των βίντεο.
Η εταιρεία αποσκοπεί στην προοπτική συνεργασίας με διαδικτυακές πλατφόρμες ήδη από το 2018. Τον Απρίλιο του 2020, η Walmart άλλαξε τα πράγματα με την αναστολή των προγραμμάτων θυγατρικών της με τις εταιρείες πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου MagicLinks και Rakuten, με την πρώτη να επιβεβαιώνει λίγο καιρό μετά την επανεκκίνηση της συνεργασίας τους.
Η πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης συνεργασίας Walmart – Tik Tok θα ξεκινήσει στις 18 Δεκεμβρίου, μέσω live streaming με θέμα «Holiday Shop-Along Spectacular», δηλαδή Χριστουγεννιάτικες αγορέ, με τον δημιουργό του Tik Tok Μάικλ Λε, ο οποίος θα ανοίξει το show με τον γνωστό στους 43 εκατ. ακολούθους του χορό.
Ο Γουάϊτ έγραψε ότι οι χρήστες του TikTok θα μπορούν να «πατούν πάνω προϊόν» όποτε βλέπουν ένα «ρούχο της Walmart που τους αρέσει κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης». Οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν το προϊόν στο καλάθι τους και να το αγοράσουν χωρίς να φύγουν από την πλατφόρμα του TikTok. Ο Γουάϊτ είπε ότι οι εκδηλώσεις θα περιλαμβάνουν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Kendall + Kylie, Jordache και Champion, καθώς και φίρμες που ανήκουν στη Walmart όπως το Free Assembly, το Scoop και το Sofia Jeans.
Σύμφωνα με την TechCrunch, η Walmart θεωρεί την εκδήλωση ως ένα νέο πείραμα με σκοπό να «διαβάσει» τις καταναλωτικές προτιμήσεις του κοινού, ενώ τα έσοδα θα τα μοιραστεί με το TikTok.
Διαβάστε ακόμη:
Ενέργεια: Πλαφόν της ΡΑΕ στο Xρηματιστήριο Eνέργειας λόγω της εκτίναξης των τιμών
Δημοσκοπήσεις: Πώς ερμηνεύει το Μαξίμου την ανθεκτικότητα της ΝΔ – Τι λένε οι πολίτες για το εμβόλιο
Οι πράσινες μπίζνες Ameresco στην Ελλάδα και το φλερτ με τη ΔΕΗ