Μια νέα ψηφιακή υπηρεσία που έχει ως στόχο τη διευκόλυνση των παιχτών τυχερών παιγνίων να υποβάλλουν καταγγελίες για ζητήματα που προκύπτουν δημιούργησε η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ).

Η ηλεκτρονική διεύθυνση της εφαρμογής είναι: complaints.hgc.gov.gr και είναι ήδη σε λειτουργία.

Μέσω της ιστοσελίδας μπορούν να υποβληθούν, καταγγελίες για ζητήματα σχετικά με:

• τα διαδικτυακά παίγνια

• τα επίγεια Καζίνο

• τα παίγνια που διεξάγονται μέσω ραδιοτηλεοπτικών μέσων

• τα παίγνια της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε.

• τα παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. που διεξάγονται επίγεια.

Κάθε καταγγελία που υποβάλλεται μέσω της εφαρμογής, θα πρέπει να τηρεί τις οδηγίες όπως αυτές αποτυπώνονται στο εισαγωγικό μήνυμα της. Για τη διευκόλυνση της διερεύνησης των καταγγελιών θα πρέπει αυτές να συνοδεύονται από συγκεκριμένα στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν στην υπόθεση.

Να σημειώσουμε ότι η νέα υπηρεσία αφορά αποκλειστικά στην υποβολή επώνυμων καταγγελιών πολιτών που παίζουν τυχερά παίγνια, που διοργανώνουν στην Ελλάδα εταιρείες που έχουν λάβει σχετική άδεια και όχι στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση παράνομων σημείων διεξαγωγής (επίγειων ή διαδικτυακών).

Να υπενθυμίσουμε ότι λειτουργεί ήδη εδώ και περίπου ένα χρόνο η εφαρμογή whistlers.gamingcommission.gov.gr, η οποία αφορά τις καταγγελίες πολιτών που σχετίζονται κατ’  αποκλειστικότητα με εταιρίες που δεν έχουν λάβει σχετική άδεια και την  αντιμετώπιση του παράνομου δικτύου διεξαγωγής παιγνίων και μπορεί να είναι επώνυμες ή
ανώνυμες.

Η ΕΕΕΠ απευθύνει κάλεσμα σε όλους να συμμετέχουν στην προσπάθεια αντιμετώπισης ζητημάτων που παραβιάζουν το νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο διεξαγωγής τυχερών παιγνίων.