Σε θέση «μάχης» αναγκάσθηκαν να μπουν, για άλλη μια φορά, ο Στέλιος Χατζηιωάννου και το νομικό επιτελείο της easyGroup, για να υπερασπισθούν άλλο ένα από τα επιτυχημένα brands του επιχειρηματικού «οικοσυστήματος», με το κατοχυρωμένο από τον ίδιο κοινό πρόθεμα.
Μαζί και τα συμφέροντα των μετόχων της αντίστοιχης εταιρείας. Τα περιθώρια ανάπτυξης του βρετανικού real estate και η ανάγκη για την διευκόλυνση των …εξ αποστάσεως μεσιτειών και συναλλαγών σε εποχές πανδημίας, ώθησαν τον sir της επιχειρηματικότητας και τους συνεταίρους του στο συγκεκριμένο εγχείρημα να αυξήσουν το μέγεθος της επένδυσης τους στην online κτηματομεσιτική πλατφόρμα easyProperty.
Με στόχος τους να τριπλασιάσουν το μέγεθος του γεωγραφικού πεδίου των δραστηριοτήτων της, εισάγοντας ακίνητα προς πώληση σε 100 νέες περιοχές στο διαδικτυακό πρακτορείο (που λειτουργεί υπό την άδεια του ιδρυτή της low cost αεροπορικής easyJet στο Ηνωμένο Βασίλειο), από τις περίπου 35 τις οποίες διατηρεί επί του παρόντος στο σύστημα του.
Ο «πόλεμος» ξεκίνησε τον περασμένο μήνα όταν εμφανίσθηκε στην αγορά ένας …ανταγωνιστής που θέλησε να εκμεταλλευθεί την λέξη «easy», με την επωνυμία Easyfees και υποσχόταν μέσες, άκρες ότι και η καθιερωμένη πια easyProperty: εξοικονόμηση χρημάτων για τους υποψηφίους αγοραστές, από τις αμοιβές των νομικών και κτηματομεσιτών.
Η Easyfees – με έδρα το Κορκ στην Δημοκρατία της Ιρλανδίας – υποχρεώθηκε να μετονομασθεί σε Ezfees, όπως αναφέρουν βρετανικά media, υπό την απειλή νομικής αντίδρασης από τη μητρική εταιρεία του αεροπορικού «κολοσσού».
Η Easyfees.ie ιδρύθηκε από έναν επιχειρηματία ονόματι Jason Clancy και πλέον δεν υφίσταται με αυτό το logo. Έτσι, δεν ελλοχεύει πια κίνδυνος να «υφαρπάξει» πελάτες από την easyProperty με την χρήση του συνθετικού «easy». Και όπως έχει δηλώσει ο David Brierley, διευθύνων σύμβουλος της easyProperty, «…δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το brand ανοίγει πόρτες. Οι άνθρωποι γνωρίζουν το λογότυπο και φαίνεται να τους αρέσει αυτό που αντιπροσωπεύει».
Ανάλογη υπόθεση, πάντως, αντιμετώπισε δικαστικά και στην Ελλάδα αυτό τον καιρό η easyGroup.
Εκ μέρους της οποίας ανακοινώθηκε ότι με απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών (Τμήμα Ειδικού Εμπορικού Δικαίου) που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο 2022, διατάχθηκε η παύση κάθε χρήσης της ένδειξης easyairpark.gr από ελληνική επιχείρηση (που διατηρούσε χώρο στάθμευσης για ταξιδιώτες του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος) και η μεταβίβαση του ομώνυμου domain name στην easyGroup…
Η χρηματοδότηση
Πριν από μερικούς μήνες, η easyProperty εξασφάλισε πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 800.000 λιρών –με την συμμετοχή και του Ελληνοκύπριου δισεκατομμυριούχου- για να ενισχύσει τις λειτουργίες της και βασικά να αναβαθμίσει τεχνολογικά την online πλατφόρμα της.
Θα πρέπει να σημειωθεί δε, ότι η easyProperty είχε χρηματοδοτηθεί από το 2015 με κεφάλαια 25 εκατ. λιρών από το hedge fund Toscafund.
Η εμπιστοσύνη του Στέλιου Χατζηιωάννου προσωπικά και των άλλων επενδυτών στις προοπτικές και τις ευκαιρίες της βρετανικής αγοράς ακινήτων επιβεβαιώθηκε από τα κεφάλαια που εισέρρευσαν στην κτηματομεσιτική πλατφόρμα, όσο και από την εμφάνιση ανταγωνιστών οι οποίοι αποπειράθηκαν να εκμεταλλευθούν την δυναμική του brand της easyGroup, χωρίς να τους επιτραπεί…
Ο 54χρονος billionaire δεν εξαντλεί το ενδιαφέρον του για το real estate στην κατηγορία των ακινήτων που προορίζονται για κατοικίες.
Όπως είχε αναφέρει το newmoney, ένα από τα μεγάλα στοιχήματα του sir της επιχειρηματικότητας συσχετίζεται με την easyHotel και τον στόχο της να αποκτήσει τριπλάσιο αριθμό ξενοδοχείων από τα 42 σήμερα σε Βρετανία, Γαλλία, Ισπανία ως το 2026 στην Ευρώπη, έχοντας λάβει κεφαλαιακή ενίσχυση ύψους 50 εκατ. ευρώ στα τέλη του 2021 από τους μεγαλομετόχους της, για την υλοποίηση των νέων της πλάνων!
Διαβάστε ακόμη
Επίδομα ακρίβειας έως 300 ευρώ σε 1.000.000 νοικοκυριά – Τα κριτήρια επιλογής
Sotheby’s Realty: «Η Ελλάδα στις χώρες με μεγάλη αύξηση της ζήτησης για πολυτελή ακίνητα»