Δεκαεπτά χρόνια μετά και η ΔΕΛΤΑ επιστρέφει στην αγορά του παγωτού μέσω της εξαγοράς της Cold Sin του Γιώργου Γιαννίτση, μίας εταιρείας που έχει συγκεντρώσει υπό τη διαχείριση της δημοφιλή διεθνή σήματα, όπως τα Haagen-Dazs, Snickers, Mars κοκ. Μία κίνηση που αναμένεται αφενός να βελτιώσει την εικόνα του τελικού αποτελέσματος για τη ΔΕΛΤΑ μιας και η Cold Sin λειτουργεί με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και αφετέρου να υποστηρίξει τον μετασχηματισμό της ιστορικής γαλακτοβιομηχανίας που επιχειρεί να κάνει το «άλμα» και σε νέες κατηγορίες προϊόντων.
Βέβαια, όπως διευκρίνιζαν στο newmoney πηγές από την εταιρεία η απόκτηση της Cold Sin δεν συνοδεύεται και από επιστροφή στην παλιά λογική της εταιρείας που περιλάμβανε την παραγωγή ή την αναβίωση του μπραντ της ΔΕΛΤΑ Παγωτά, δεκαεπτά χρόνια μετά την πώληση της στη Nestle έναντι 240 εκατ. ευρώ και τη μετεξέλιξη της σήμερα σε Froneri.
Σήμερα η Cold Sin, που η βάση της βρίσκεται στη Λαμία, έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε τέταρτο παίκτη της αγοράς του βιομηχανοποιημένου παγωτού μετά τις Froneri, Unilever και Κρι Κρι. Διαθέτει ένα πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 10.000 ψυγεία και επίσης πέραν των διεθνών σημάτων που ελέγχει, διαθέτει και πλήρη γκάμα παγωτών με το δικό της σήμα το οποίο παράγουν τρίτοι.
Έχοντας ως βάση αυτά, καθώς και το γεγονός ότι η εταιρεία του κ. Γιαννίτση έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να έχει μία σημαντική αναπτυξιακή πορεία, η διοίκηση της ΔΕΛΤΑ έκρινε ότι η Cold Sin μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό «εργαλείο» για την επόμενη μέρα μέσω των συνεργιών αλλά και των πολλαπλάσιων καναλιών και σημείων διάθεσης που διαθέτει η ίδια.
Στο πλαίσιο αυτό τους προσεχείς μήνες αναμένονται εξελίξεις και στο ζήτημα της Δωδώνη καθώς φαίνεται να προετοιμάζεται το έδαφος για τη συγχώνευση για την οποία έχουν μιλήσει στελέχη της ΔΕΛΤΑ.
Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, η Cold Sin είχε το 2022 αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 20%, φτάνοντας τα 7,42 εκατ. ευρώ (από 6,17 εκατ. ευρώ το 2021) με σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας της.
Συγκεκριμένα το μικτό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 104%, στα 3,23 εκατ. ευρώ (από 1,58 εκατ.) με το περιθώριο του μικτού κέρδους να βελτιώνεται στο 44% χάρη στα σημαντικά αποθέματα που είχε προλάβει η εταιρεία να κάνει πριν ξεσπάσει το μεγάλο «πληθωριστικό τσουνάμι». Ως εκ τούτου μαζί και με τις ανατιμήσεις που έκανε κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την κερδοφορία της.
Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στα 802 χιλ. ευρώ περίπου, από 49.500 ευρώ ένα χρόνο πριν, και τα κέρδη μετά τους φόρους έφθασαν τις 447 χιλ. ευρώ περίπου, από 28 χιλ. ένα χρόνο πριν!
Τα Ίδια Κεφάλαια της εταιρείας στις 31 Δεκεμβρίου 2022 είχαν φθάσει τα 924 χιλ. ευρώ περίπου.
Σημειώνεται πάντως πως η εταιρεία έχει ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις μετά το 2018, ενώ ο ορκωτός λογιστής εφιστά προσοχή στις εκκρεμοδικίες της εταιρείας για τις οποίες δεν έχει σχηματιστεί κάποια πρόβλεψη.
Υπενθυμίζεται προ ημερών η ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα κοινοποίησε τα δικά της αποτελέσματα για τη χρήση του 2022 στα οποία καταγράφηκε αύξηση του κύκλου εργασιών αλλά και ζημιές ύψους 19 εκατ. ευρώ που αποδόθηκαν στα υψηλότερα κόστη, και ιδίως στην κρίση του γάλακτος, αλλά και στις κινήσεις για το μετασχηματισμό του Ομίλου.
Διαβάστε ακόμα
Αγωνιά η ενεργοβόρα βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος
Φαινόμενο Air fryer: H συσκευή που αλλάζει τη μαγειρική γίνεται μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ