search icon

Επιχειρήσεις

Θάνος Κυριαζής (Miele Hellas): Το «διαζύγιο» με την Κωτσόβολος και η επένδυση σε ιδιόκτητα καταστήματα

Η γερμανική οικογενειακή πολυεθνική έχει φέρει στην Ελλάδα το πανευρωπαϊκό κέντρο εξυπηρέτησης

Το 2022 μπορεί να ήταν έτος «διαζυγίου» με το μεγαλύτερο λιανέμπορο λευκών συσκευών της χώρας, την Κωτσόβολος, εν τούτοις για την Miele Hellas σηματοδότησε την επίτευξη ρεκόρ οικονομικών επιδόσεων.

Παράλληλα όμως αποτέλεσε και την αφετηρία μίας νέας εποχής στην οποία η θυγατρική της γερμανικής πολυεθνικής, που εξακολουθεί έπειτα από 100 και πλέον χρόνια να βρίσκεται στα χέρια των οικογενειών Miele και Zinkann, επενδύει στο δικό της δίκτυο καταστημάτων. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η επιλογή το πανευρωπαϊκό κέντρο εξυπηρέτησης της πολυεθνικής να κατέβει στην Ελλάδα σε συνεργασία με τις Teleperformance και Sitel σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα αντίστοιχα όπου απασχολούνται συνολικά 375 εργαζόμενοι (σσ 175 και 200)!

Χθες με την ευκαιρία της επίσκεψης των επικεφαλής της διοίκησης της πολυεθνικής και απογόνων των ιδρυτικών μελών, Dr.Markus Miele (αριστ. στη κεντρ. φωτ.), Executive Director & Co-Proprietor και Dr. Reinhard Zinkann (δεξ. στη κεντρ. φωτ.), Executive Director & Co-Proprietor, ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas, που έχει υπό την ευθύνη του 5 αγορές (Ελλάδα, Κύπρος, Αλβανία, Κόσοβο και Β. Μακεδονία) κ. Θάνος Κυριαζής (στο κεντρο της φωτ.) ανέπτυξε το σχέδιο της εταιρείας για το μέλλον.

«Πρώτη στην ατζέντα της εταιρείας για την Ελλάδα, είναι η άνθιση μέσα από δημιουργία έως και 10 νέων καταστημάτων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια», σημείωσε ο κ. Κυριαζής.

Τα νέα καταστήματα μπορούν να έχουν είτε τη μορφή των «Miele experience centers», είτε αυτά των «Miele Point» με τον κ. Κυριαζή να σημειώνει πως η εταιρεία έχει την δυναμική να ανοίγει 1-2 νέα καταστήματα κάθε χρονιά και με αυτό το πλάνο θα πορευθεί.

Μάλιστα σημείωσε πως προτεραιότητα σήμερα είναι ένα κατάστημα στα νότια προάστια των Αθηνών καθώς και η εύρεση χώρων στη βόρεια Ελλάδα.

Σημειωτέον πως αυτή την στιγμή η Miele Hellas διαθέτει 2 Miele Εxperience Centers στην Ελλάδα (Aθήνα και Θεσσαλονίκη) και 1 στην Κύπρο και 21 καταστήματα Miele συνεργατών σε όλη την Ελλάδα. Δραστηριοποιείται σε 14 πόλεις στη χώρα, με πάνω από 310 σημεία πώλησης προϊόντων Miele kai περισσότερους από 110 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα.

Όπως διευκρίνισε πάντως ο κ. Κυριαζής η επιλογή ανάπτυξης ιδιόκτητων καταστημάτων δε σημαίνει ότι η εταιρεία θα κόψει τους δεσμούς με τους μεγάλους λιανέμπορους. Άφησε δε να εννοηθεί θα μπορούσε σε κάποια φάση να επανεκκινήσει η συνεργασία και με την Κωτσόβολος. Εξάλλου η συνεργασία μεταξύ Miele και Curry’s (μητρικού ομιλου της Κωτσόβολος) διατηρείται ως έχει.

Σύμφωνα με τον κ. Κυριαζή στόχος της εταιρείας είναι να έχει φθάσει ως το 2030 να έχει έναν κύκλο εργασιών 100 εκατ. ευρώ. Πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που μοιράστηκε, η Miele Hellas είχε τζίρο 32,7 εκατ. ευρώ από 31,4 εκατ. ευρώ το 2021 και 27,6 εκατ. ευρώ το 2020. Μάλιστα ο κύκλος εργασίων της εταιρείας, αυξήθηκε σε όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται (οικιακές και επαγγελματικές συσκευές) και στις 5 αγορές που αυτή εξυπηρετεί.

Όπως σημείωσε ο κ. Κυριαζής η Ελλάδα σήμερα αντιστοιχεί στο 70% του συνολικού τζίρου της εταιρείας, η Κύπρος στο 20% και οι βαλκανικές χώρες στο υπόλοιπο 10%.

Ακόμη θα πρέπει να σημειωθεί πως σε συνδυασμό με την υλοποίηση του σχεδίου εξορθολογισμού των λειτουργικών δαπανών της εταιρείας την περίοδο 2020-2021 και τη σταθερή αύξηση των επενδύσεων σε ανθρώπινο δυναμικό και ανάδειξης του brand, σημειώθηκαν κέρδη ΕΒΙΤ 6,4 εκατ. ευρώ από 1,4 εκατ. ευρώ το 2021!

Για το 2023, ο Θάνος Κυριαζής ανάφερε πως εκτιμά ότι το σχέδιο ανάπτυξης θα οδηγήσει σε ισχυρό διψήφιο ρυθμό αύξησης του κύκλου εργασιών σε σύγκριση με το 2022. Όπως σημείωσε δε η χρονιά έχει ξεκινήσει ακόμη καλύτερα από τις προσδοκίες καθώς τον Γενάρη καταγράφηκε ανάπτυξη 21%-22% σε σχέση με πέρυσι. Η ανάπτυξη που αναμένεται φέτος εκτιμάται πως θα καταγραφεί σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια πωλήσεων (ιδιόκτητα καταστήματα, ηλεκτρονικό κατάστημα, δίκτυο συνεργατών).

Mάλιστα όπως ανέφερε ο κ. Κυριαζής από τον Απρίλιο θα «τρέχει» και στην Eλλάδα (μέσω του miele.gr) η πλατφόρμα e-commerce “Ηybris” που διαθέτει ο όμιλος Μiele σε μεγάλες αγορές και καταγράφει σημαντικά αποτελέσματα.

Από το 1899

Η Miele, με έδρα το Gütersloh της Βεστφαλίας, είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής οικιακών συσκευών υψηλής ποιότητας στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών μαγειρικής, συσκευών ψησίματος και μαγειρέματος με ατμό, προϊόντων ψύξης, καφετιερών, πλυντηρίων πιάτων, πλυντηρίων ρούχων και προϊόντων περιποίησης δαπέδων.

Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της περιλαμβάνει επίσης στεγνωτήρια ρούχων για εμπορική χρήση, καθώς και πλυντήρια-απολυμαντήρια και αποστειρωτές για χρήση σε ιατρικές και εργαστηριακές εγκαταστάσεις. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1899 και διαθέτει οκτώ εργοστάσια παραγωγής στη Γερμανία, στην Αυστρία, την Τσεχική Δημοκρατία, Κίνα, τη Ρουμανία και την Πολωνία, καθώς και δύο μονάδες παραγωγής που ανήκουν στην ιταλική εταιρεία ιατρικής τεχνολογίας Steelco.

Οι πωλήσεις κατά το οικονομικό έτος 2021 ανήλθαν σε 4,84 δισ. ευρώ. Η Miele εκπροσωπείται σε 100 χώρες μέσα από τις θυγατρικές της εταιρείες και τους εισαγωγείς της. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρεία, η διοίκηση της οποίας παραμένει στις οικογένειες Miele και inkann, απασχολεί περίπου 22.300 εργαζόμενους, εκ των οποίων περίπου 11.200 απασχολούνται στη Γερμανία.

Διαβάστε ακόμη

Νέα ρύθμιση χρεών: Πότε οι 12 δόσεις γίνονται 36 και 72 οι 24

Το «κάθε μέρα γιορτή» του Μητσοτάκη, τα νεύρα του Κραταιού, ο ασταμάτητος Μάριος, το καζίνο της Κρήτης και τα πρόστιμα της Μπλε Κέδρος

Οι νέες προσθήκες στο «καλάθι του νοικοκυριού» και το «καλάθι της Σαρακοστής»

Exit mobile version