search icon

Επιχειρήσεις

Θ. Φέσσας: Σχέδιo εισόδου στην ηλεκτροκίνηση για τον Όμιλο QUEST (vid)

Θα γίνει μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την Xiaomi, που πλέον έχει επεκταθεί και στη Ρουμανία – Το έτος ορόσημο – Τι γίνεται με την ACS

Τη δραστηριοποίηση του σε έναν καινούριο τομέα, αυτόν της ηλεκτροκίνησης σχεδιάζει ο Όμιλος Quest. Ως “όχημα” γι αυτή την επέκταση θα χρησιμοποιηθεί η στρατηγική συνεργασία με την Xiaomi, της οποίας το ηλεκτρικό αυτοκίνητο SU7 ταράζει τα νερά της αυτοκινητοβιομηχανίας!

Υπενθυμίζεται ότι η Info Quest αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο και διανομέα του συνόλου των προϊόντων της κινεζικής εταιρείας στην Ελλάδα και τη Ρουμανία στο πλαίσιο μίας στρατηγικής συνεργασίας που μετράει πολλά χρόνια.

Το ενδιαφέρον του Ομίλου για είσοδο στην ηλεκτροκίνηση μέσω της Xiaomi επιβεβαίωσαν σε ξεχωριστές δηλώσεις τους στο περιθώριο του οικονομικού Φόρουμ των Δελφών ο Πρόεδρος του Ομίλου κ. Θεόδωρος Φέσσας όσο και η Αντιπρόεδρος κα Ευτυχία Κουτσουρέλη.

«Είναι κάτι που μας ενδιαφέρει πολύ!», σημείωσε ο κ. Φέσσας εκτιμώντας ότι θα χρειαστεί περίπου μία τριετία, ως το 2027, για την οργανωμένη πώληση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Xiaomi στην ελληνική αγορά. Κι αυτό πρωτίστως λόγω της τεράστιας εμπορικής επιτυχίας του μοντέλου. Είναι ενδεικτικό πως οι προπαραγγελίες μόνο από την Κίνα έχουν ήδη υπερκαλύψει τον προγραμματισμό της φετινής παραγωγής.

Σημειωτέον πως η τιμή της κορυφαίας έκδοσης του SU7 έχει οριστεί στην Κίνα στα 38.400 ευρώ, ενώ η βασική έκδοση με 295 ίππους και αυτονομία 700 χιλιομέτρων κοστίζει μόλις 27.700 ευρώ.

Σύμφωνα με τον κ. Φέσσα η δραστηριοποίηση του Ομίλου Quest στο χώρο εντάσσεται «με μία διασταλτική ερμηνεία» στην ευρύτερη συμφωνία που υπάρχει μεταξύ Info Quest και Xiaomi και αφορά την αντιπροσώπευση και διανομή των προϊόντων της κινεζικης εταιρείας, υπογραμμίζοντας επίσης την εξαιρετική σχέση μεταξύ των δύο πλευρών. Κάτι που φάνηκε και με την επέκταση της συνεργασίας τους στη Ρουμανία πέρυσι.

«Η Xiaomi πρωτοήρθε στην Ευρώπη μέσω της Ελλάδας και της Info Quest. Δεν υπάρχει καλύτερο στρατηγικό partnership!», σχολίαζε απ’ την πλευρά της η Αντιπρόεδρος του Ομίλου Quest κα Ευτυχία Κουτσουρέλη.

Όπως σημείωσε η ίδια ο Όμιλος Quest θα αναλάβει τις υπηρεσίες και την ανάπτυξη του οικοσυστήματος που θα απαιτηθεί για τη διάθεση και την υποστήριξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Xiaomi, μεταξύ άλλων δίκτυα ταχυφορτιστών, service και γενικά υπηρεσίες after sales.

«Ο Όμιλος στοχεύει στην καινοτομία. Για εμάς δεν είναι ότι απλά μπαίνουμε στην ηλεκτροκίνηση αλλά ότι μπαίνουμε σε κάτι καινοτομικό. Αυτό έχει σημασία! Όπως εξάλλου συμβαίνει και με άλλα προϊόντα της Xiaomi. Είναι Νο1 μπράντα σε πωλήσεις ηλεκτρικών πατινιών. Το ίδιο και με τις ρομποτικές σκούπες. Άρα μιλάμε για μία άλλη οπτική γωνία, όπου διακρίνονται καινοτομίες και ανοίγουν νέες προοπτικές».

Αυτός εξάλλου είναι και ο καταλύτης για ολόκληρο τον Όμιλο Quest που σύμφωνα με την ίδια εισέρχεται σε φάση μετασχηματισμού.

Σε ερώτηση πάντως για το εάν τελικά θα πουληθεί η ACS με βάση τις πληροφορίες που έχουν δημοσιευτεί η ίδια αρκέστηκε να απαντήσει πως «οι προοπτικές προς το παρόν δεν είναι για να δοθεί η ACS». Άφησε δε να εννοηθεί ότι το τίμημα της πρότασης που έριξε στο τραπέζι η GLS Group, όπως ανέφεραν οι πληροφορίες, δεν ικανοποιεί τη διοίκηση.

Διαβάστε ακόμη 

ΥΠΕΘΟ: Συναγερμός για αναχαίτιση της νέας «ρουκέτας» στην ανάπτυξη και στην τσέπη του Έλληνα

«Εκλεισε» η χρηματοδότηση για το νέο project 5* των 150 εκατ. ευρώ στο Πόρτο Χέλι – Ετοιμο το 2026 (pics)

ΕΝΦΙΑ: Ανοίγει η εφαρμογή για διορθώσεις στο Ε9

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version