Η καλή εορταστική περίοδος έφερε αύξηση στις πωλήσεις της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, με συνέπεια να ενισχυθούν όλες οι βασικές κατηγορίες της Tesco.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, οι συγκρίσιμες πωλήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 2,6% στις έξι εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις 5 Ιανουαρίου, στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία. Σύμφωνα με την Tesco, ξεπέρασε τους άλλους παίκτες της αγοράς και σε όγκο και σε αξία πωλήσεων.
Για το τρίτο τρίμηνο (μέχρι τις 24 Νοεμβρίου), οι πωλήσεις σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία αυξήθηκαν κατά 1,9% σε συγκρίσιμη βάση. Τα νούμερα είναι ανώτερα των προβλέψεων της HSBC. Οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι θα είναι αμετάβλητες οι συγκρίσιμες πωλήσεις για το τρίμηνο και ελαφρώς καλύτερες την περίοδο των Χριστουγέννων.
Για τη συνδυασμένη περίοδο 19 εβδομάδων, έως τις 5 Ιανουαρίου, οι πωλήσεις στις παραπάνω περιοχές αυξήθηκαν κατά 2,1% και οι πωλήσεις για το σύνολο του ομίλου αυξήθηκαν κατά 0,8%.