search icon

Επιχειρήσεις

Temu: Γιατί οι βρετανικές αρχές «έκοψαν» διαφημίσεις του online κολοσσού

Τι απαντά στις καταγγελίες η εταιρεία

Smart phone online shopping in woman hand. Network connection on mobile screen. Payments online. Shopping mall department store background

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) της Βρετανίας απαγόρευσε την προβολή διαφήμισης του διαδικτυακού κολοσσού Temu καθώς θεώρησε ότι σεξουαλικοποιεί την είκονα ένος παιδιού.

Σύμφωνα με το BBC,  η διαφήμιση έδειχνε ένα κορίτσι ηλικίας μεταξύ οκτώ και 11 ετών να φοράει μπικίνι σε πόζα που «ήταν αρκετά ενήλικη για ένα κορίτσι της ηλικίας του».

Επιπλέον, απαγόρευσε άλλες τέσσερις διαφημίσεις επειδή έδειχναν σεξουαλικές εικόνες και φωτογραφίες που αντικειμενοποιούσαν γυναίκες.

Η Temu απάντησε ότι η εικόνα του παιδιού παραβίαζε την πολιτική μάρκετινγκ της και δεν θα παρουσιαστεί ξανά. Αμφισβήτησε τις άλλες καταγγελίες, αλλά όλες κρίθηκαν ακατάλληλες από την ASA.

Από την έναρξη της δραστηριότητάς του στο Ηνωμένο Βασίλειο νωρίτερα το 2023, το Temu έχει γίνει γνωστό για τη μεγάλη γκάμα προϊόντων του, τα οποία διαφημίζονται σε πολύ χαμηλέ τιμές.

Είπε στην ASA ότι έχει πάνω από ένα εκατομμύριο φωτογραφίες που έχουν μεταφορτωθεί στον λογαριασμό της Google Ads, αλλά ότι «δεν είχε τη δυνατότητα να αποφασίσει τα συγκεκριμένα προϊόντα που διαφημίζονται» ή το πού προβάλλονται.

Οι εικόνες για τις οποίες υποβλήθηκαν καταγγελίες περιλάμβαναν εικόνες γυναικείων σωμάτων με φορέματα με χαμηλό ντεκολτέ. Η ASA έκρινε ότι με αυτήν την τακτική «οι γυναίκες παρουσιάζονταν ως σεξουαλικά αντικείμενα».

Η Temu δήλωσε ότι οι φωτογραφίες των μοντέλων με κομμένα πρόσωπά τους δεν είχαν σκοπό να αντικειμενοποιήσουν τις γυναίκες και υποστήριξε ότι και άλλες πλατφόρμες λιανικής πώλησης έδειχναν παρόμοιες φωτογραφίες.

Οι ιστοσελίδες που προβλήθηκαν οι επίμαχες διαφημίσεις ξεκαθάρισαν ότι δεν θα επιτρέψουν την προβολή άλλων προϊόντων από την Temu. Η ASA ξεκαθάρισε στην Temu ότι θα πρέπει να διασφαλίσει ότι οι μελλοντικές διαφημίσεις της «προετοιμάζονται με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές και την κοινωνία».

Διαβάστε ακόμη

Eπαγγελματίες: Κερδισμένοι και χαμένοι από τον… ελάχιστο «μισθό» 780 ευρώ

ΕΛΕΤΑΕΝ: Μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα τα Υπεράκτια Αιολικά Πάρκα

Tetra Pak Hellas: Ανάπτυξη με έμφαση στη βιώσιμη χάρτινη συσκευασία – «Αιχμή» τα νέα έργα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version