Τώρα μπορείτε να κερδίσετε έως και 50 λίρες Αγγλίας (58,6 ευρώ) σε μάρκες Paypal ή web, απλά και μόνο αν εγγραφείτε στο Temu και μοιραστείτε το σύνδεσμο με τους φίλους σας, λέει μια σημαντική προωθητική ενέργεια από τον ταχέως αναπτυσσόμενο κινεζικό γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με το Euronews.
Ακούγεται δελεαστικό.
Μέχρι να φτάσετε στους όρους και τις προϋποθέσεις, οι οποίοι, σύμφωνα με τους ειδικούς σε θέματα προστασίας δεδομένων, σας ζητούν ουσιαστικά να «παραδώσετε» την ψηφιακή σας ζωή.
Η Temu, η οποία πωλεί εξαιρετικά φθηνά προϊόντα, όπως παπούτσια με τιμή μόλις 0,50 ευρώ, είναι μια επιθετικά αναπτυσσόμενη διαδικτυακή αγορά. Ο κινεζικός ιστότοπος ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2022 και μέχρι τον επόμενο Μάιο φέρεται να είχε φτάσει τα 100 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ.
Τον Φεβρουάριο του 2024, η εφαρμογή κατέβηκε περισσότερες από 29,6 εκατομμύρια φορές παγκοσμίως, γεγονός που την καθιστά πιο δημοφιλή από την εφαρμογή της αγοράς της Amazon, σύμφωνα με την Statista.
Ο ιστότοπος δεν ξοδεύει για αποθήκες, αλλά αποστέλλει απευθείας από τους κατασκευαστές στην Κίνα, ενώ ξοδεύει εκατομμύρια σε επιθετικές εκστρατείες μάρκετινγκ σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το TikTok.
Η τελευταία προωθητική ενέργεια έγινε επίσης viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες να δείχνουν αποδείξεις ότι έλαβαν μεταφορά στον λογαριασμό τους στο PayPal.
Temu, a popular e-commerce site that boasts free delivery everywhere and the tag line "Shop like a billionaire," has come under scrutiny for copying entire Amazon storefronts.
So what is this one-stop shop and is it safe to use? https://t.co/SznPxIsIfy pic.twitter.com/S9QMTmLyxk
— CBS News (@CBSNews) January 10, 2024
Άλλοι είναι πιο επιφυλακτικοί, επισημαίνοντας ότι το τελευταίο κόλπο μάρκετινγκ ζητάει πάρα πολλά όσον αφορά τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του.
Σύμφωνα με τα ψιλά γράμματα, σε αντάλλαγμα για την παροχή μετρητών, οι χρήστες πρέπει να συμφωνήσουν ώστε η Temu να χρησιμοποιήσει και να δημοσιεύσει “τη φωτογραφία, το όνομα, την εικόνα, τη φωνή, τις απόψεις, τις δηλώσεις, τις βιογραφικές πληροφορίες ή/και την πατρίδα και την πολιτεία τους για προωθητικούς ή διαφημιστικούς σκοπούς σε οποιοδήποτε μέσο παγκοσμίως”. Ο ιστότοπος τονίζει επίσης ότι οι χρήστες δεν θα ειδοποιηθούν εκ των προτέρων για τη χρήση των δεδομένων τους.
Σύμφωνα με το BBC, η βρετανική ρυθμιστική αρχή για τα δεδομένα εξετάζει τις ανησυχίες που διατυπώθηκαν από νομικούς και εμπειρογνώμονες καταναλωτών σχετικά με την προώθηση από την κινεζικών συμφερόντων πλατφόρμα.
Οι αμφιλεγόμενες στρατηγικές του ιστότοπου έχουν ήδη τραβήξει την προσοχή των αμερικανικών αρχών. Η Temu βρίσκεται αντιμέτωπη με δύο ομαδικές αγωγές για ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων. Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία παροχής λογιστικών και επιχειρηματικών συμβουλών Schneider Downs, η μία αγωγή ισχυρίζεται ότι η Temu δεν επιτρέπει την ασφαλή χρήση και αποθήκευση των ευαίσθητων δεδομένων των πελατών της. Η Temu αρνείται όλους τους ισχυρισμούς και δηλώνει ότι οι αγωγές είναι αβάσιμες.
Διαβάστε ακόμη
Aυξήσεις παροχών €500 εκατ. σε συνταξιούχους και αγρότες το 2025
«Πετράκης»: Άλλαξε χέρια ένα κέντρο της αγοράς υποδημάτων στην Αθήνα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ