Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκουν στον Μαρκ Ζάκερμπεργκ του ιδρυτή του Facebook είχαν πρόσβαση σε περίπου 6,98 δισ. χρήστες έως τα τέλη Ιουλίου του 2020, σύμφωνα με τα δεδομένα που συνέλεξε η Buy Shares. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει το 47,8% των ενεργών χρηστών των 15 κορυφαίων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σχετική λίστα.
Το Facebook πρωτοστατεί με 2,6 δισ. χρήστες, αριθμός που μεταφράζεται στο 34,66% του παγκόσμιου πληθυσμού. Το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης κατατάσσεται στην κορυφή παγκοσμίως. Το WhatsApp με περίπου 2 δισ. ενεργούς χρήστες κατατάσσεται στη δεύτερη θέση στα δίκτυα ιδιοκτησίας του Ζάκερμπεργκ και στην τρίτη θέση στον κόσμο.
Από την άλλη πλευρά, το Messenger του Facebook έχει 1,3 δισ. χρήστες και κατατάσσονται στην τέταρτη θέση παγκοσμίως. Η πλατφόρμα διαμοιρασμού φωτογραφιών, Instagram έχει σχέδον 1,08 δισ. ενεργούς χρήστες και καταλαμβάνει την έκτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη.
Η έκθεση της Buy Shares αναγνωρίζει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκουν στον Μαρκ Ζάκερμπεργκ εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό από τις αναδυόμενες πλατφόρμες όπως το Tik Tok που έχουν εισαγάγει νέα χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με την έκθεση:
«Το TikTok κέρδισε τεράστια δημοτικότητα στη δημιουργία βίντεο εξαιτίας των εργαλείων στις κάμερες όπως Pride, Face Filters 3D Mask, AR. Ο Ζάκερμπεργκ μπορεί να αποκτήσει πλεονέκτημα αν ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ απαγορεύσει το TikTok και το WeChat, τα οποία χαρακτήρισε απειλές για την εθνική ασφάλεια εξαιτίας εικαζόμενων παραβιάσεων της ιδιωτικότητας».
Το Facebook έχει τη φήμη ότι παραδοσιακά αντιγράφει τα χαρακτηριστικά από τους ανταγωνιστές του και τα ενσωματώνει στα υπάρχοντα δίκτυά του.