Άνοδο παρουσίασαν όλες οι δραστηριότητες της Παπουτσάνης, με οδηγό τα αντισηπτικά, πλην των ξενοδοχειακών προϊόντων, τα οποία παρουσίασαν συρρίκνωση κατά 63%, στους πρώτους εννέα μήνες, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Η εταιρεία, μετά την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών και τις επιπτώσεις της πανδημίας, ανακοίνωσε και τη σύγκλιση Γενικής Συνέλευσης των μετόχων, την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου, όπου μεταξύ άλλων θα συζητηθεί το θέμα της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας, με κεφαλαιοποίηση αφορολόγητων αποθεματικών αναπτυξιακών νόμων, κατά την ευχέρεια που δίδεται από το άρθρο 71Β Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, με έκδοση νέων μετοχών και διανομή τους στους υφιστάμενους μετόχους κατά την αναλογία συμμετοχής τους στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας και ανάλογη τροποποίηση του άρθρου 3 του καταστατικού.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της εταιρείας
2. Σημαντικές μεταβολές στην δανειακή θέση ή/και κεφαλαιακή διάρθρωση καθώς και λοιπά μεγέθη της κατάστασης χρηματοοικονομικής θέσης, οι οποίες έλαβαν χώρα κατά το γ’ τρίμηνο του 2020
Κατά την 30/9/2020, δεν υπήρξαν σημαντικές μεταβολές στη δανειακή θέση ή/και κεφαλαιακή διάρθρωση, καθώς και λοιπά μεγέθη της κατάστασης χρηματοοικονομικής θέσης της Εταιρίας σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη κατά την 30/6/2020
3. Επιπτώσεις από την εξάπλωση του Covid – 19
Για την Παπουτσάνης από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, η ασφάλεια των εργαζομένων και των συνεργατών της αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα και παρακολουθεί συνεχώς την εξέλιξη της πανδημίας και επεκτείνει και εμπλουτίζει τα μέτρα που λαμβάνει προς αυτήν την κατεύθυνση.
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας για την περίοδο 1.1.2020 έως 30.9.2020
Επώνυμα Προϊόντα
Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης παρουσίασε αύξηση κατά 109% το εννεάμηνο του 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Κύριος μοχλός ανάπτυξης της κατηγορίας είναι η αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα
Η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων εμφάνισε συρρίκνωση κατά 63% στους πρώτους εννέα μήνες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, επηρεασμένη από τις ιδιαίτερες συνθήκες που επέβαλλε η πανδημία και οι οποίες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν.
Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα)
Η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύχθηκε κατά 99% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2019. Στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων συνέβαλλε η περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενης συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού όπως και η υλοποίηση νέας συνεργασίας για την παραγωγή σαπώνων, επίσης με Γερμανική πολυεθνική εταιρεία. Παράλληλα, οι πωλήσεις στέρεου σαπουνιού τόσο σε πελάτες εσωτερικού όσο και σε πελάτες εξωτερικού ήταν ενισχυμένες. Συγχρόνως,
στην ανάπτυξη της κατηγορίας συνέβαλλε και η πώληση αντισηπτικών σε βιομηχανικούς πελάτες από την εγχώρια αγορά.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών
Η συγκεκριμένη κατηγορία απευθύνεται στις αγορές του εξωτερικού και αναπτύχθηκε κατά 34%. Η διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και η γενικότερα αυξημένη ζήτηση, καθώς αποτελεί ενδιάμεσο προϊόν που χρησιμοποιείται για την παραγωγή σαπώνων, συνέβαλλαν στην επέκταση των πωλήσεων.
4. Προοπτικές
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Παπουτσάνης, για το υπόλοιπο του έτους οι προοπτικές παραμένουν θετικές, ενώ η επόμενη χρονιά αναμένεται να κινηθεί επίσης ανοδικά, οδηγούμενη όπως προαναφέρθηκε και από την πλήρη ανάπτυξη εμπορικής συνεργασίας με Γερμανική πολυεθνική εταιρεία, η οποία ξεκίνησε εντός του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Επιπλέον, ώθηση στον κύκλο εργασιών αναμένεται να προσφέρει η περαιτέρω επέκταση των υφιστάμενων συνεργασιών που διατηρεί η Παπουτσάνης με άλλες πολυεθνικές εταιρείες αλλά και η υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων στο τμήμα μορφοποίησης σαπώνων, που θα της δώσουν τη δυνατότητα να διπλασιάσει την παραγωγική της δυναμικότητα. Η έναρξη παραγωγής συνθετικού σαπουνιού θα εδραιώσει ακόμα περισσότερο τη θέση της εταιρίας στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Παράλληλα, έχουν ήδη αρχίσει και πραγματοποιούνται ενέργειες που εστιάζουν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands της Παπουτσάνης, οι οποίες εκτιμάται ότι θα συμβάλλουν εξίσου στην αύξηση του κύκλου εργασιών.
Κλείνοντας, λόγω της πανδημίας και των συνεπειών της που αναμένεται να υφίστανται και για μέρος του 2021, η εταιρεία θεωρεί πως η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων, αν και θα βελτιωθεί μερικώς τη νέα χρονιά σε σχέση με το 2020, δε θα επανέλθει στα επίπεδα του 2019.
Διαβάστε περισσότερα
Σκυλακάκης: «Πότε θα γίνουν οι πρώτες εκταμιεύσεις δανείων του Ταμείου Ανάκαμψης»
Παράταση με… αστερίσκους στα μορατόρια για πληρωμή στις δόσεις των δανείων
«Παγκόσμιος πόλεμος» για τη σοκολάτα μεταξύ Hershey και δυτικής Αφρικής