search icon

Επιχειρήσεις

Swarovski Story: Πώς έγινε ένα από τα μεγαλύτερα brands στον κόσμο της πολυτέλειας

Είναι γεγονός πως η Swarovski έχει καταφέρει να διατηρήσει την επιτυχία της, παρόλο που έχουν περάσει 127 χρόνια από την ίδρυσή της

Από την ίδρυσή της το 1895, μέχρι και σήμερα, η διάσημη αυστριακή εταιρεία Swarovski είναι συνώνυμο της κομψότητας και της πολυτέλειας. Δεκάδες διασημότητες, από την Μέριλιν Μονρόε μέχρι και την Beyoncé, έχουν φορέσει κοσμήματα της διάσημης μάρκας συμβάλλοντας με τον τρόπο τους στην επιτυχία της εταιρείας.

Όταν ο Swarovski αποφάσισε να ιδρύσει την εταιρεία του, είχε ήδη δημιουργήσει μια μηχανή που μπορούσε να κόβει κρυστάλλους με μεγαλύτερη ακρίβεια από ό,τι ήταν ποτέ δυνατό. Το 1891, υπέβαλε την αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και στη συνέχεια, εγκαταστάθηκε στην Αυστρία για να ξεκινήσει εκεί την κατασκευή κρυστάλλων. Στις αρχές του 20ου αιώνα, τα ατελιέ του Παρισιού άρχισαν να δίνουν σημασία στα προϊόντα που δημιουργούσε ο Swarovski.

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το therichest, τη δεκαετία του 1910, ο Swarovski ίδρυσε την Tyrolit Group, μια κατασκευαστική εταιρεία που ειδικευόταν στην λείανση, τη διάτρηση και τα εργαλεία στίλβωσης. Λίγο αργότερα, η μάρκα άρχισε να γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη. Σύντομα, τα κρύσταλλα Swarovski έγιναν γνωστά σε ολόκληρο τον κόσμο. Μέχρι τη δεκαετία του 1950, η Swarovski ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες στον κλάδο της. Έως το τέλος του αιώνα, η Swarovski είχε εδραιώσει τη θέση της ως μία από τις πιο γνωστές εταιρείες κοσμημάτων στον κόσμο.

Με λίγα λόγια, υπάρχει κάτι στη Swarovski που τη διαφοροποιεί από άλλες μάρκες και την καθιστά μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες στον κόσμο. Είναι γεγονός πως η Swarovski έχει καταφέρει να διατηρήσει την επιτυχία της, παρόλο που έχουν περάσει 127 χρόνια από την ίδρυσή της. Αν και οι πελάτες της δεν γνωρίζουν ακόμη, τι επιφυλάσσει το άμεσο μέλλον για τη Swarovski, παρόλα αυτά, ανυπομονούν να το ανακαλύψουν!

Exit mobile version