search icon

Επιχειρήσεις

Στράτος Ανδρεάδης (AS Company): Ως τέλος Ιουλίου η συμφωνία για την Chicco – Η νέα στρατηγική

Οι μέτοχοι ενέκριναν στη ΓΣ χθες την επέκταση δραστηριοτήτων καθώς προσπαθεί η εταιρεία να αντισταθμίσει το πρόβλημα της υπογεννητικότητας – Τι γίνεται με τις αγορές ακινήτων στην Κρήτη - Κοντά στις περυσινές επιδόσεις ρεκόρ κινείται και φέτος η εταιρεία

Υπό το βάρος του μεγάλου προβλήματος της υπογεννητικότητας σε Ελλάδα και γενικά στην Ευρώπη η επέκταση δραστηριοτήτων για την AS Company είναι κρίσιμη για την διατήρηση της σε αναπτυξιακή τροχιά, εξήγησε χθες στους μετόχους της εταιρείας ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Στράτος Ανδρεάδης.

Όπως εκτίμησε το ντιλ εξαγοράς δικαιωμάτων διανομής σημάτων βρεφικών ειδών και εξοπλισμού που διαπραγματεύεται το τελευταίο διάστημα αναμένεται να έχει κλείσει ως το τέλος Ιουλίου και παράλληλα τόνισε ότι συνεχίζει να έχει ως προτεραιότητα την ανάπτυξη των δικών της προϊόντων στην κατηγορία των παιχνιδιών και των γκάτζετ – παιχνιδιών σε μία προσπάθεια να ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους .

Όπως είχε ανακοινώσει προ ημερών η εισηγμένη, σε εξέλιξη είναι οι συζητήσεις με την ιταλική Artsana Spa, για την αντιπροσώπευση των σημάτων Chicco και Boppy, σε Ελλάδα και Κύπρο, και με την ολλανδική εταιρεία Maxi Miliaan BV (Dorel) για τα σήματα Bébé Comfort και Safety First, για την Ελλάδα. Μάλιστα έχει ήδη υπογράψει συμφωνητικό με την Β. & Μ. Σκαρμούτσος ΑΕ, που είναι αποκλειστική διανομέας σήμερα για την απόκτηση των αποθεμάτων που διατηρεί, έναντι 1,7 εκατ. ευρώ.

Όπως απάντησε στο newmoney ο κ. Ανδρεάδης στο περιθώριο της ΓΣ παρόμοια συμφωνία εξετάζει και την αγορά της Ρουμανίας, σε δεύτερη φάση όμως.

Σημειώνεται πως οι μέτοχοι της εταιρείας χθες ενέκριναν την επέκταση των δραστηριοτήτων της AS Company

«Η εξαγορά διανομής που θα κάνουμε μας βάζει σε χώρους που ναι μεν είναι δικοί μας, δηλαδή μπεμπέ θα μπορούσε κάλλιστα η AS στα μαγαζιά. Απλά δεν το βλέπαμε ως τώρα. Με αυτή την κατηγορία όμως πιστεύουμε ότι θα έχουμε και τη σκέψη να πουλάμε και δικά μας προϊόντα, παιχνίδια και ταυτόχρονα να αναπτύξουμε παραπάνω αυτή την κατηγορία, και ειδικά αυτές τις δύο αντιπροσωπείες, που ειδικά η Chicco πιστεύω ότι θα μας πάει παρα πολύ καλά», είπε ο κ. Ανδρεάδης

Διευκρίνισε ωστόσο πως οι νέες δραστηριότητες που θα αναπτύξει η εταιρεία θα είναι συγγενείς. «Γενικά δεν θα φύγουμε απ’ τον χαρακτήρα μας», απάντησε στο newmoney. «Αυτό που αλλάζουμε είναι πλέον μετακινούμαστε προς το ‘γκατζετ – παιχνίδι’. Αλλάζουμε δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε την αγορά και κατευθυνόμαστε σε περισσότερα γκάτζετ παιχνίδια και σε παιχνίδια που απευθύνονται σε μεγαλύτερες ηλικίες. Ενώ δηλαδή παλιά ο στόχος μας ήταν οι ηλικίες 3-9, τώρα επικεντρωνόμαστε και στις ηλικίες άνω των 8 ετών. Παιδιά δηλαδή ως την εφηβεία. τώρα ο στόχος αυτός παραμένει και ταυτόχρονα το 8+. Δηλαδή παιδιά ως την εφηβεία. Ταυτόχρονα έχουμε κάνει και μια νέα κατηγορία που πάει εκπληκτικά καλά, που αφορά τις ηλικίες 14+ .

Ο κ. Ανδρεάδης μίλησε για τη νέα στρατηγική της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία από 33% που είναι σήμερα στο σύνολο των πωλήσεων τα δικά της παιχνίδια, να πάει στο 38%. Στο πρώτο εξάμηνο είναι στο 45%, αλλά με διανομή κάποιων προϊόντων που έχουν περισσότερες πωλήσεις στο β’ εξάμηνο θα υποχωρήσει το ποσοστό. Στην πενταετία ο στόχος είναι να αυξηθεί στο 60% το ποσοστό, αλλά ίσως το ποσοστό λόγω των νέων προϊόντων, των οποίων θα αναλάβει τη διανομή, μπορεί να πέσει λίγο.

Η έμφαση που δίνει η εταιρεία στη διαχείριση των προϊόντων φαίνεται και στην απόφασή της να αναπτύξει πρότυπο τμήμα product management και marketing το οποίο έχει επανδρώσει με 20 άτομα προσωπικό, που της δίνει προβάδισμα έναντι άλλων εταιρειών στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη, με εξαίρεση ίσως 2-3 ευρωπαϊκούς κολοσσούς του παιχνιδιού. Έτσι η AS Company σχεδιάζει να υποστηρίξει τη στρατηγική της για περαιτέρω ανάπτυξη των ιδιόκτητων σημάτων της, που της αποφέρουν μικτό περιθώριο κέρδους περίπου 15 μονάδες πάνω από τα προϊόντα που διανέμει.

Ερωτηθείς από το newmoney για τη φετινή πορεία της AS Company, ο κ. Ανδρεάδης εκτίμησε ότι στο σύνολο της χρονιάς η εταιρεία θα κινηθεί στα περυσινά επίπεδα – ρεκόρ. Υπενθυμίζεται ότι το 2023 έκλεισε με καθαρά κέρδη πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 75,6%, με EBITDA 5,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 18%, με κύκλο εργασιών 28,7 εκατ. ευρώ και με καθαρό ταμείο 14,3 εκατ. ευρώ. Πάντως, η αύξηση του μεταφορικού κόστους δημιουργεί σχετικό προβληματισμό. Σημειώνεται ότι πληρώνει το κοντέινερ 6.600 δολ. από 2.500 δολ. πέρυσι.

Σε ό,τι αφορά τα ακίνητα προς τουριστική αξιοποίηση που αγοράζει η εταιρεία στην Κρήτη ο κ. Ανδρεάδης τόνισε ότι στόχος είναι να τα «ομορφύνει» και μετά τα δει τι θα κάνει.

«Ξεκίνησαν κομμάτι κομμάτι, ειδικά αυτό της Ελούντας έχουν μαζευτεί 62 στρέμματα. Ξεκινήσαμε από 7 στρέμματα και σταδιακά το αναπτύσσαμε. Περιμένουμε να κλείσουν 1-2 ακόμα για να τελειώσει αυτό το κομμάτι. Σε ό,τι αφορά το κομμάτι της Πλάκας έχουμε μαζέψει 32 στρέμματα εκεί και υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι που θα αλλάξει ολο το μπλοκ εκεί. Μιλάμε για ένα κομμάτι 60 στρέμματα το οποίο έχουμε υπογράψει προσύμφωνο όμως έχει αρκετές δυσκολίες. Και το τρίτο κομμάτι είναι αυτό στα Μάταλα, όπου έχουμε πάρει ένα ξενοδοχείο που και αυτό μεγαλώσαμε σε οικόπεδα και θέλει κι αυτό να κλείσει. Είναι κάτι ζωντανό, προχωράει και πιστεύω πως αφού τα ομορφύνουμε θα κοιτάξουμε τι θα τα κάνουμε!», τόνισε ο κ. Ανδρεάδης.

Από την πλευρά του ο μη εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του ΔΣ κ. Απόστολος Πεταλάς ανέφερε πως η εταιρεία θέλει να γυρίσει σελίδα και να γίνει πιο εξωστρεφείς προς τους επενδυτές και να παρέχει μεγαλύτερη πληροφόρηση προς τους μετόχους.

Σημειωτέον πως κατά τη χθεσινή ΓΣ εγκρίθηκε το σύνολο των θεμάτων της Ημερήσιας Διάταξης, συμπεριλαμβανομένης και της διανομής μερίσματος 0,13684 ευρώ ανά μετοχή.

Διαβάστε ακόμη

The Ilisian: Πώς αλλάζει τα Ιλίσια ο νέος προορισμός της Αθήνας- Αποτύπωμα €1,25 δισ. στην 5ετία (pics)

Zητούν «μαύρα» διπλά και τριπλά λεφτά για καθαρισμό οικοπέδων

Γιάννης Λουμάκης: Είσοδος της Uni Systems σε έργα πληροφορικής για το ΝΑΤΟ – Γιατί «βλέπει» διεθνείς εξαγορές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

 

Exit mobile version