Η MINDHAUS, εταιρεία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος του V+O Group, ξεκίνησε συνεργασία με το EVERTY GROUP, έναν εκ των πλέον αναγνωρισμένων, διεθνώς, επενδυτικών ομίλων στο τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας. Ο όμιλος EVERTY ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση ακινήτων όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, πολυτελείς βίλες, complex γραφείων και επιχειρηματικών κέντρων σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Κόστα Ρίκα, η Νιγηρία, και η Βουλγαρία.
Η έναρξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών γίνεται με το luxury boutique hotel Iconic Santorini, που βρίσκεται στην τοποθεσία Ημεροβίγλι της Σαντορίνης, ένας μοναδικής ομορφιάς προορισμός, και από τους δημοφιλέστερους παγκοσμίως.
Η MINDHAUS αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό στρατηγικής ψηφιακού marketing και την παροχή εξειδικευμένης συμβουλευτικής σε θέματα επικοινωνίας για το Iconic Santorini.
Στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ανάδειξη και προβολή της ταυτότητας, της φιλοσοφίας και του brand experience που προσφέρει στον επισκέπτη το ξεχωριστό Iconic Santorini, σε συνάρτηση με το όραμα της Everty Group να διαχειρίζεται assets με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, που βρίσκονται σε μοναδικές τοποθεσίες και παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
«Η MINDHAUS, μέσω της συνεργασίας της με την EVERTY, ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των καταλυμάτων στα οποίο προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες brand & marketing management. αριθμώντας πάνω από 1,200 δωμάτια 5* σε tier – 1 προορισμούς, από boutique ξενοδοχεία έως μεγάλου μεγέθους All-Inclusive resorts . Η συνεργασία μας με τον Όμιλο EVERTY με αφορμή το Iconic Santorini μας τιμά και πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει εφαλτήριο περαιτέρω ανάπτυξης της συνεργασίας μας.», δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός διευθυντής της MINDHAUS.
«Η EVERTY θα εφαρμόσει πλάνο επενδύσεων στην Ελλάδα ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ σε βάθος 4ετίας εστιάζοντας σε boutique ξενοδοχεία και πολυτελείς βίλες που αποτελούν και τον κεντρικό άξονα της στρατηγικής μας. To Iconic Santorini αποτελεί τη δεύτερη επένδυση της εταιρείας μετά το Petrothalassa Villas, ένα exclusive beach villas hospitality project που βρίσκεται στην Ερμιονίδα της Πελοποννήσου, μέρος της στρατηγικής επένδυσης της EVERTY σε μικρής κλίμακας ξενοδοχεία, που αποτελεί και ένα από τα USP του Ελληνικού τουρισμού. Η τεχνογνωσία, η εμπειρία, και η διεθνώς αναγνωρισμένη στρατηγική προσέγγιση της MINDHAUS στον κλάδο του τουρισμού, έπαιξε σημαντικό ρόλο για να επιλεχθεί ως στρατηγικός μας συνεργάτης σε μια ιδιαίτερα σημαντική αγορά για εμάς, όπως η Ελλάδα, και αυτή είναι μόνο η αρχή.» δήλωσε ο Νικόλαος Ρούπακας, Country Manager της EVERTY Group στην Ελλάδα.
Διαβάστε ακόμη:
Οι αυξήσεις «φωτιά» στα καύσιμα πυροδοτούν νέο ντόμινο
Οι ρωσικές περιπέτειες της οικογένειας Δαυίδ
Πόσο «πιάνει» σήμερα μία χρυσή λίρα – Η «κούρσα» ανόδου μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία