search icon

Επιχειρήσεις

Στο κυνήγι των πελατών: Τα πάνω κάτω στο μενού των Starbucks από τον νέο CEO

Στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η εταιρεία αποκαλύπτουν ότι οι πελάτες της έχουν μειώσει τις δαπάνες τους

Το νέο αφεντικό των Starbucks υποσχέθηκε να απλοποιήσει το «υπερβολικά πολύπλοκο μενού» της αλυσίδας, προκειμένου να κερδίσει πίσω τους πελάτες της και να σταματήσει την πτώση των πωλήσεων.

Ο Brian Niccol δήλωσε ότι η εταιρεία πρέπει να «αλλάξει ριζικά» και ότι θα επανεξετάσει την τιμολογιακή πολιτική της.

Στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η εταιρεία αποκαλύπτουν ότι οι πελάτες της έχουν μειώσει τις δαπάνες τους, καθώς το αυξανόμενο κόστος ζωής συμπίεσε τους προϋπολογισμούς, ιδίως στην Κίνα.

Αλλά ο κ. Niccol παραδέχτηκε επίσης ότι υπήρχαν προβλήματα στα καταστήματά της, όπως η έλλειψη προσωπικού και η συμφόρηση των πελατών.

Όπως μεταδίδει το BBC, η Starbucks αρνήθηκε να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει αν οι αλλαγές στο μενού και οι προσαρμογές των τιμών θα ισχύσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η εταιρεία δήλωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7% μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου. Η πτώση ήταν πιο σημαντική στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 14% για την ίδια περίοδο, καθώς η οικονομία της χώρας αντιμετωπίζει προβλήματα.

«Παρά τις αυξημένες επενδύσεις μας, δεν μπορέσαμε να αλλάξουμε την πορεία της πτώσης», δήλωσε η Rachel Ruggeri, οικονομική διευθύντρια της Starbucks.

Για να βελτιώσει την επιβράδυνση των πωλήσεών της, ο κ. Nichol δεσμεύτηκε να «επιστρέψει στα Starbucks».

«Θα απλοποιήσουμε το υπερβολικά πολύπλοκο μενού μας, θα διορθώσουμε την αρχιτεκτονική των τιμών μας και θα διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης θα αισθάνεται ότι το Starbucks αξίζει κάθε φορά που το επισκέπτεται», δήλωσε.

Και πρόσθεσε: «Πρέπει να τελειοποιήσουμε την παραγγελία και την πληρωμή μέσω κινητού, ώστε να μην επηρεάζουν την εμπειρία του καφέ».

Ο Randeep Somel, διαχειριστής κεφαλαίων στην εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών L&G, δήλωσε ότι ένα φθηνότερο και λιγότερο περίπλοκο μενού θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση της εξυπηρέτησης.

«Τις ώρες αιχμής, οι ουρές είναι πολύ μεγάλες, οπότε αν απλοποιήσετε το μενού μπορεί να βοηθήσει στην εξυπηρέτηση των πελατών», δήλωσε στο Today Programme του BBC Radio 4.

Ο κ. Niccol, ο οποίος προηγουμένως ήταν επικεφαλής της μεξικανικής αλυσίδας τροφίμων Chipotle, προσλήφθηκε στα Starbucks για να βοηθήσει στην ανάκαμψη της επιχείρησης.

Όμως, δέχθηκε έντονη κριτική για το σχέδιό του να μετακινείται σχεδόν 1.000 μίλια (1.600 χιλιόμετρα) από το σπίτι της οικογένειάς του στο Νιούπορτ Μπιτς της Καλιφόρνιας στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Σιάτλ με εταιρικό αεροσκάφος.

Οι επικριτές του θεώρησαν ότι μία τέτοια απόφαση ερχόταν σε αντίθεση με τη δημόσια εικόνα της εταιρείας σε οικολογικά θέματα.

Η Starbucks αναμένεται να ανακοινώσει τα πλήρη αποτελέσματά της την επόμενη εβδομάδα.

Διαβάστε ακόμη

«Μάχη» της Χάρις για την ψήφο των γυναικών στις αμερικανικές εκλογές – Θα είναι το «όπλο» της κατά του Τραμπ;

Υποδομές: Γιατί κάλεσε εκτάκτως στο Μαξίμου Σταϊκούρα, Σκέρτσο, Χαρδαλιά ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Αμερικανικές εκλογές 2024: Η ώρα της κάλπης – Η πιο ταραχώδης προεκλογική περίοδος των τελευταίων 10ετιών έφτασε στο τέλος της

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version