Mε μεγάλη επιτυχία και με περισσότερους από 150 επιχειρηματίες που συνεργάζονται ήδη ή βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για τους εμπορικούς προορισμούς του Ελληνικού, πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες εκδήλωση της Lamda Development για το εμβληματικό έργο του Ελληνικού.

Λίγες ημέρες μετά από την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση για τους αγοραστές διαμερισμάτων του Riviera Tower και των βιλών του Ελληνικού, η Lamda Development διοργάνωσε δεύτερη εκδήλωση-ξενάγηση, όπου προσκλήθηκαν επιχειρηματίες από τον κλάδο του retail και της εστίασης καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών διεθνών και εγχώριων σημάτων.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από τις σημαντικότερες εταιρείες όπως: ATTICA, AXF GROUP, BSB FASHION, CALIN (Ιntimissimi, Calzedonia), CALLISTA, DIXONS/ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, FAIS GROUP, FASHION BOX (BROOKS BROTHERS, REPLAY), FOURLIS GROUP (IKEA, Intersport, Leroy Merlin, Holland & Barett, Dpam), FUNKY BUDDA, H&M group, HOLMES PLACE, INDITEX (ZARA, OYSHO, MASSIMO DUTTΙ κα), IMANOGLOU, KESSARIS, KOKKORIS OPTICS, LALAOUNIS, ΜΑRINOPOULOS (GAP, Starbucks), MINAS DESIGNS, NIKOS KOULIS, PUBLIC, PAGONI (Eponymo), PANAIDIS EYEWEAR, PAPAIOANNOU (Lapin), SEPHORA, SOHO-SOHO, TSAVDAROGLOU (MAX MARA, MARELLA) VENETIA VILDIRIDIS, VILLAGE CINEMAS (ANT1 GROUP), ZEUS & DIONE.

Οι προσκεκλημένοι της Lamda Development ξεναγήθηκαν στο εργοτάξιο και εντυπωσιάστηκαν από τους εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς στις εργασίες της μεγάλης ανάπτυξης του Ελληνικού.

Με το πέρας της ξενάγησης, ο CEO της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου και η Chief Development and Investment Assets Officer, Μελίνα Παΐζη υποδέχθηκαν τους προσκεκλημένους και παρουσίασαν αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης των δύο μεγάλων εμπορικών και ψυχαγωγικών αναπτύξεων που δημιουργούνται στο Ελληνικό, το Vouliagmenis Mall και τη Riviera Galleria.

Πρόκειται για τους εμπορικούς προορισμούς του μέλλοντος που θα ενισχύσουν την εμπειρία αγορών, καινοτομίας και ψυχαγωγίας:

– Το Vouliagmenis Mall σχεδιασμένο από το κορυφαίο αρχιτεκτονικό γραφείο AEDAS, είναι το Mall του μέλλοντος, το μεγαλύτερο στη νότια Ευρώπη, 1,5 φορά μεγαλύτερο του The Mall Athens, με 280 καταστήματα. Υπολογίζεται ότι θα υποδεχτεί 17 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο. Οι κύριες κατασκευαστικές εργασίες θα ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2024. Είναι αξιοσημείωτο ότι έχει ήδη συμφωνηθεί το 52% της μισθώσιμης επιφάνειας ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει ξεπεράσει το 70%.

– Η Riviera Galleria, το κόσμημα της Αθηναϊκής Ριβιέρας με την υπογραφή του βραβευμένου Ιάπωνα αρχιτέκτονα Kengo Kuma, έχει μισθώσιμη επιφάνεια, 19.000 τ.μ και 100 καταστήματα. Και σε αυτόν τον προορισμό η εμπορική πρόοδος είναι αξιοσημείωτη με τις συμφωνίες να ξεπερνούν το 20% της μισθώσιμης επιφάνειας, ποσοστό που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 50% μέχρι το τέλος του έτους.