Ως μέτοχοι μειοψηφίας εισήλθαν στην Eurocatering, την εταιρεία πίσω απ’ το brand σαλατών «Φρεσκούλης» τα δύο funds, EOS Capital Partners και Elikonos 2 S.C.A. SICAR.
Μία κίνηση που, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, αφενός θωρακίζει τις βάσεις της και αφετέρου δημιουργεί νέες προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη μέσω ενός νέου επενδυτικού προγράμματος που μεταξύ άλλων προβλέπει τη δημιουργία νέου ιδιόκτητου εργοστασίου.
«Η επένδυση των EOS Capital Partners και Elikonos 2 S.C.A. SICAR στην εταιρεία μας αποτελεί επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης τους στη δυναμική ανάπτυξη της Eurocatering και στην αξία που δημιουργούμε καθημερινά, για τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες μας και φυσικά τους ίδιους τους καταναλωτές», σημειώνει σε δήλωση του ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Χρυσόστομος Μαυρόπουλος, ο οποίος συνεχίζει να διατηρεί το πλειοψηφικό μετοχικό μερίδιο στην εταιρεία. «Παραμένουμε προσηλωμένοι στο επιχειρηματικό μας πλάνο και συνεχίζουμε τη δυναμική οικονομική μας πορεία επενδύοντας διαρκώς στην καινοτομία και σε δυνατές συνεργασίες», προσθέτει ο κ. Μαυρόπουλος.
Όπως έγινε γνωστό η επένδυση της EOS Capital Partners έφτασε τα 7 εκατ. ευρώ και της Elikonos 2 S.C.A. SICAR τα 4 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά την οικονομική της πορεία, η Eurocatering τα τελευταία χρόνια πέτυχε σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης με εντυπωσιακά αποτελέσματα και υψηλή κερδοφορία. Το 2019 η εταιρία εμφάνισε πωλήσεις ύψους €35.8 εκ. με EBITDA €2.8 εκ. και κέρδη μετά φόρων ύψους €1.4 εκ. ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία 5 χρόνια (2014-2019) η εταιρία πέτυχε σημαντικούς μέσους ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης κατά 15% στις πωλήσεις και κατά 14% στην λειτουργική κερδοφορία EBITDA.
Για το 2020 η διοίκηση εκτιμά ότι οι πωλήσεις θα διαμορφωθούν στα €38.7 εκ. με EBITDA πάνω από €3 εκ. απορροφώντας πλήρως τους κραδασμούς που προκάλεσε η πανδημία Covid-19. Τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα του 2020 καταδεικνύουν την ανθεκτικότητα και την ηγετική θέση της εταιρίας στην αγορά αφού παρά τις πρωτόγνωρες προκλήσεις κατόρθωσε να βελτιώσει τα μεγέθη της παίρνοντας έγκαιρα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
Στο βασικό σενάριο προβλέψεως της διοίκησης της εταιρείας, περιλαμβάνεται η εκτίμηση πως οι επιπτώσεις από την πανδημία θα παραμείνουν ήπιες, ενώ από τη χρήση 2021, η εταιρεία θα μπορέσει να συνεχίσει την ανοδική της πορεία, όπως και το 2020. Επίσης θεωρεί πως εξασφαλίζοντας την οικονομική της θωράκιση, επενδύοντας σε μηχανολογικό εξοπλισμό και δημιουργώντας νέο ιδιόκτητο εργοστάσιο, θα μπορέσει να πετύχει τον στόχο της, δηλαδή να παραμένει η ηγετική εταιρεία ποιοτικών οπωροκηπευτικών και φρεσκοκομμένων σαλατών στην Ελλάδα και να πρωτοπορεί δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα.
Η Eurocatering AE ιδρύθηκε το 2000 καινοτομώντας με τη διάθεση έτοιμων προς χρήση και κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, συνδεόμενη εγγυημένα και ποιοτικά με όλους τους κρίκους της αγροδιατροφικής αλυσίδας μέχρι τον τελικό καταναλωτή. Το 2004 η εταιρεία σύστησε για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης, απαντώντας αποτελεσματικά στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για υγιεινές επιλογές διατροφής.
Σήμερα η Eurocatering διαθέτει παραγωγικές μονάδες σε Αθήνα και Λιβαδειά, κέντρα logistics, διανομής και πωλήσεων σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα κι ένα στόλο από 65 ιδιόκτητα φορτηγά-ψυγεία. Η Eurocatering AE έχει επίσης εμπορική παρουσία και δικό της δίκτυο διανομής στην αγορά της Βουλγαρίας, μέσω θυγατρικής της
Διαβάστε ακόμη:
Ανοίγει το λιανεμπόριο με εκπτώσεις, click away και νέο SMS
Πύργοι στο Ελληνικό: Οι συνήθεις… ύποπτοι ενδιαφερόμενοι, οι νεοεισερχόμενοι και το χρονοδιάγραμμα
Έλον Μασκ: Πώς έχασε $15 δισ. σε μία ημέρα – Ποιοι είναι πλέον οι 5 πλουσιότεροι άνθρωποι στον κόσμο