search icon

Επιχειρήσεις

Στην ελληνική αγορά με «άγριες διαθέσεις» εισέρχεται η κινεζική εταιρεία smartphones Vivo

Με στόχο να ταράξει τα «νερά» και να αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο ως το τέλος της χρονιάς, εισέρχεται πλέον και στην ελληνική αγορά η Νο1 εταιρεία smartphones της Κίνας, Vivo

Η θυγατρική, Vivo Ελλάδος, που συγκροτήθηκε στα τέλη της περασμένης χρονιάς, αναμένεται να λανσάρει τη Δευτέρα 23 Μαΐου τα 4 πρώτα μοντέλα smartphones στην ελληνική αγορά, που κυμαίνονται από 140 έως 550 ευρώ, όπως ανακοινώθηκε σε ειδική παρουσίαση που έγινε για δημοσιογραφικά μέσα. Αυτό όμως θα είναι μόνο η αρχή καθώς πρόθεση της εταιρείας, όπως εξήγησε ο επικεφαλής Marketing κ. Βασίλης Κατσαφάδος είναι σε δεύτερη φάση να εισαχθεί στην ελληνική αγορά η πλήρης γκάμα του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Vivo, που περιλαμβάνει smartwatches, tablets, ακουστικά, θήκες κοκ

«Ερχόμαστε με περγαμηνές και θέλουμε σε πρώτη φάση να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ώστε ως το τέλος της χρονιάς να καταφέρουμε να πλασαριστούμε στις πέντε κορυφαίες εταιρείες του χώρου. Από το 2023 το πλάνο θα είναι ακόμα πιο επιθετικό», σημείωσε ο κ. Κατσαφάδος.

O επικεφαλής marketing και επικοινωνίας της Vivo Ελλάδος κ. Βασίλης Κατσαφάδος

Όπως εξήγησε η στόχευση είναι στη μεσαία κατηγορία των smartphones, όπου και θα προσφέρονται «προσιτά τηλέφωνα για την τεχνολογία που θα προσφέρουν». Η κίνηση να εξαιρεθούν τα premium προϊόντα της κινητής έγινε, σύμφωνα με τον κ. Κατσαφάδο, λόγω της πίεσης που δέχονται σήμερα οι Έλληνες καταναλωτές απ’ το ενεργειακό κόστος.

Τα κινητά που θα γίνουν διαθέσιμα στην Ελλάδα στις 23 Μαΐου είναι τα εξής:

Μέχρι τέλη Ιουνίου αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα και η ναυαρχίδα της vivo, το X80

Η θυγατρική, θα έχει υπό την ευθύνη της και την κυπριακή αγορά, όπου τα πρώτα λανσαρίσματα θα γίνουν στο γ’ τρίμηνο της χρονιάς.

Υπεύθυνοι για τη διανομή των προϊόντων της θα είναι η Logicom, ενώ το επίσημο service των συσκευών της εταιρείας θα αναλάβει η Smartec.

Η Vivo βρέθηκε στην πρώτη θέση στην κινεζική αγορά smartphones για το 2021, έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 60 αγορές, με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς 9%, σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας ερευνών Canalys. Ταυτόχρονα, όσον αφορά στην παράδοση 5G smartphones, κατέχει σταθερά την τρίτη θέση με 12,9% μερίδιο αγοράς.  Υπολογίζεται ότι μέχρι σήμερα έχει πετύχει πωλήσεις 400 εκατομμυρίων συσκευών, σε όλο τον κόσμο.

Η ευρωπαϊκή της παρουσία ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2019 με την ίδρυση των ευρωπαϊκών γραφείων στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας. Στην Ευρώπη έχει ήδη παρουσία σε δέκα χώρες με σχέδια να επεκταθεί στο σύνολο των ευρωπαϊκών χωρών.

Θεωρείται εκ των κορυφαίων εταιρειών τεχνολογίας παγκοσμίως, με κεντρικά γραφεία στην Κίνα, που υποστηρίζονται από δίκτυο επτά εργοστασίων και κέντρων έρευνας και ανάπτυξης σε Πεκίνο, Σαγκάη, Σενζέν, Ντονγκουάν, Νανζίνγκ, Χανγκζού και Σιάν. Απασχολεί πάνω από 12.000 ανθρώπους, εκ των οποίων ποσοστό άνω του 75% εργάζεται στην Ερευνα και την Ανάπτυξη. Η vivo εστιάζει στην ανάπτυξη τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων αιχμής, όπως το 5G, η τεχνητή νοημοσύνη, ο βιομηχανικός σχεδιασμός, η φωτογραφία αλλά και ορισμένες επιπλέον ανερχόμενες τεχνολογίες. Μόνο για το 5G έχει 5.000 πατέντες.

Διαβάστε ακόμη

Μαρίνα Ραφαήλ: Πώς η Ελληνίδα κληρονόμος των Swarovski μπήκε στη λίστα «Forbes 30 under 30»

Η «επιστροφή» του λογαριασμού, η στήριξη στις κατασκευές, το ταμπλό για την Ελλάκτωρ και «το μυστήριο με το τίμημα του Πόρτο Καρράς»

To ελληνικό Tesla κατασκευάστηκε πριν την ώρα του σε… λάθος χώρα (pics)

 

Exit mobile version