Η easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, που είναι δημιουργός και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων easy (easy family of brands – www.easygroup.com.gr, που συμπεριλαμβάνει και τις easyJet, easyHotel, easyCar, easyFerry κ.α.) δημοσίευσε ένα σύντομο video-αφιέρωμα στην ιστορία της, προσβάσιμο εδώ: www.easyhistory.info.
Tο συναρπαστικό χρονικό μας ταξιδεύει στις πιο σημαντικές στιγμές της easy και του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου – από την πρώτη καταγραφή, το 1994 και μάλιστα σε μια χαρτοπετσέτα, των πιθανών ονομάτων για την αεροπορική εταιρεία που έμελλε να αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε, έως και σήμερα.
Η αρχή της χρονιάς συμπίπτει με μια σημαντική νίκη της easyGroup στη διαμάχη της με μια ακόμη εταιρεία που προχώρησε σε προσπάθεια υποκλοπής του εμπορικού σήματος easy, αυτή τη φορά στην Ελλάδα. Η προσπάθεια υποκλοπής του σήματος έγινε από το Νικόλαο Αγραφιώτη, για επιχείρηση με την επωνυμία easyairpark που διατηρούσε χώρο στάθμευσης για ταξιδιώτες του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος.
Το Πρωτοδικείο Αθηνών και πιο συγκεκριμένα το Τμήμα Ειδικού Εμπορικού Δικαίου δημοσίευσε την απόφασή του τον Ιανουάριο 2022, αναγνώρισε τα δικαιώματα της easyGroup, δέχθηκε όλα τα επιχειρήματά της και αναγνώρισε τη μεγάλη φήμη και την ισχυρή διακριτική ικανότητα της ένδειξης easy ως εμπορικού σήματος, διακριτικού γνωρίσματος των δραστηριοτήτων της. Το Δικαστήριο διέταξε την παύση κάθε χρήσης της ένδειξης easyairpark.gr από τον κ. Αγραφιώτη και τη μεταβίβαση του ομώνυμου domain name στην easyGroup, με απειλή ποινής 5 χιλιάδων ευρώ για κάθε παράβαση και 1 μήνα κράτηση.
Η προσπάθεια της easyGroup να υπερασπιστεί το εμπορικό της σήμα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για την προστασία των καταναλωτών, που πιθανώς να πίστευαν ότι η επιχείρηση του κ. Αγραφιώτη ήταν μέλος του easy family of brands ενώ κάτι τέτοιο δεν ίσχυε. Ακόμη περισσότερο, η προστασία του business model που πρεσβεύει η easyGroup είναι σημαντική, καθώς μέσα από τα δικαιώματα (royalties) που εισπράττει η εταιρεία από τα μέλη της οικογένειας easy (μεταξύ των οποίων και η easyJet), χρηματοδοτεί το έργο του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου (Stelios Philanthropic Foundation – www.steliosfoundation.gr), που προσφέρει σημαντικό έργο στην Ελλάδα. Η επαναφορά του καθιερωμένου, ήδη από το 2008, θεσμού των Βραβείων Νεανικής Επιχειρηματικότητας (www.steliosfoundation.gr/vraveia-epicheirimatikotitas), για νέους επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών που ξεκίνησαν τη δική τους επιχείρηση στην Ελλάδα τα τελευταία 5 χρόνια, προγραμματίζεται για τον Ιούνιο του 2022.
Το Ίδρυμα επίσης εξακολουθεί να στηρίζει το πρόγραμμα υποτροφιών για μαθητές που επιθυμούν να φοιτήσουν στα εκπαιδευτήρια Δούκα (www.steliosfoundation.gr/ypotrofies), ενώ υπερήφανα συνεχίζει τη δράση «Φαγητό από Καρδιάς» (www.steliosfoundation.gr/faghto-apo-kardias) που λειτουργεί σε 6 σημεία στην Αθήνα και μόνο το 2021 μοίρασε δωρεάν 1.700.000 σνακ σε συνανθρώπους μας που τα είχαν ανάγκη.
Διαβάστε ακόμα:
Πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών εξελέγη η Μελίνα Τραυλού (upd)
ΗΠΑ: Ξεπέρασε το 2% η απόδοση στο 10ετές για πρώτη φορά μετά το 2019