Μια από τις ειδήσεις που βγήκαν από τα χείλη του sir Στέλιου Χατζηιωάννου στο πλαίσιο σημερινής συνέντευξης Τύπου σχετικά με την επιστροφή των επιχειρηματικών βραβείων Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece –που διοργανώνονται για 13η χρονιά, με έπαθλα συνολικής αξίας 100.000 ευρώ- είναι το ενδεχόμενο επέκτασης της ξενοδοχειακής αλυσίδας easyHotel και στην Ελλάδα.
Πρόκειται για μια από τις εταιρείες-brands της easyGroup με ιδρυτή και ιδιοκτήτη της τον Ελληνοκύπριο δισεκατομμυριούχο (αλλά με διαφορετικούς μεγαλομετόχους η καθεμιά) και για ένα θέμα για το οποίο πολύ πρόσφατα έγραψε το newmoney.
«Η Ελλάδα δεν αναφέρεται –επίσημα, τουλάχιστον- προς το παρόν στον σχεδιασμό της easyHotel, αλλά δεδομένο θεωρείται ότι το επενδυτικό ενδιαφέρον στρέφεται και στην ελληνική αγορά», τονίστηκε χαρακτηριστικά –μεταξύ άλλων- σε δημοσίευμα της 16ης Μαϊου για τα νέα πλάνα των μετόχων της easyHotel.
Η επιβεβαίωση της πληροφορίας από τον ίδιο τον κ. Χατζηιωάννου και μάλιστα δημόσια, δίνει πλέον άλλη διάσταση στην αναζήτηση συνεργασίας ή συνεργασιών με ξενοδόχους από την ελληνική αγορά για τη λειτουργία μονάδας ή μονάδων στο εγγύς μέλλον, με το franchise της easyHotel, σε μια εποχή που η εγχώρια «τουριστική βιομηχανία» οδηγείται σε restart…
Σε ερώτηση που δέχθηκε για το αν πραγματοποιούνται επαφές από την πλευρά ανθρώπων του ομίλου του με ξενοδόχους στην Ελλάδα, διευκρίνισε κατ’ αρχάς ότι ο προγραμματισμός αφορά σαφώς ξενοδοχεία πόλεων (π.χ. Αθήνα ή Θεσσαλονίκη) με προδιαγραφές αντίστοιχες αυτών στο εξωτερικό:
«Εγώ δεν τρέχω καμία εταιρεία πια, έχουν μπει άλλοι μέτοχοι που -με έναν συνδυασμό ιδίων κεφαλαίων- είτε αγοράζουν τα ξενοδοχεία που θέλουν, είτε κάνουν franchise συμφωνίες σε διάφορες χώρες.
Αν θέλετε είδηση, η απάντηση για το αν ψάχνει για franchise hotel στην Ελλάδα η easyHotel είναι ναι, ψάχνει. Ας έρθει σε επαφή με μένα (όποιος ενδιαφέρεται) και θα βρω τον κατάλληλο άνθρωπο να το χειρισθεί μέσα στην easyHotel…».
Δεν απέκλεισε δε, κάποιο μελλοντικό event με την παρουσία διευθυντών της easyHotel στην Ελλάδα, προκειμένου να αποσαφηνίσουν τις λεπτομέρειες των σχεδίων τους…
Ξένα media εμφανίζουν τους μεγαλομετόχους της αλυσίδας ξενοδοχείων, την καναδική εταιρεία ακινήτων Ivanhoe Cambridge και το επενδυτικό group από το Λουξεμβούργο ICAMAP, κατόχων του 76% των μετοχών, διατεθειμένους να τριπλασιάσουν τον σημερινό αριθμό των 43 μονάδων σε μια πενταετία.
Παλαιότερα, ο Στέλιος Χατζηιωάννου είχε εξηγήσει σχετικά με το επιχειρηματικό μοντέλο που εφαρμόζει ότι εκχωρεί τον έλεγχο κάθε μέλους της οικογένειας επωνυμιών easy σε άλλους μετόχους, με αντάλλαγμα την επένδυση κεφαλαίων για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Κάτι το οποίο σημαίνει περισσότερα έσοδα από δικαιώματα με βάση τα έσοδα της για εκείνον, ως απόλυτο ιδιοκτήτη των easy brands.
Πιο πρόσφατη «μεταγραφή» του sir της επιχειρηματικότητας υπήρξε η ένταξη στην «ομάδα» easy family of brands της πλατφόρμας σύγκρισης τιμών για ναύλωση σκαφών αναψυχής easyboat.com μήκους έως 100 π. (με ιδρυτές τους επιχειρηματίες Αλέξανδρο Νάστο και Σίμο Λαλαγκό), σε μια αγορά η οποία εκτιμάται στα 20 δισ. ευρώ παγκοσμίως και προβλέπεται να αυξηθεί στα 27 δισ. ευρώ έως το 2027. Για τη συγκεκριμένη αναμένεται νέος γύρος χρηματοδότησης…
Διαβάστε επίσης:
Δίχως «φρένα» ο πληθωρισμός στην Ελλάδα – Άλμα στο 10,7% τον Μάιο
Deutsche Bank: Θα συνεχιστεί η πτώση των μετοχών – Aσπίδα στον πληθωρισμό τα ακίνητα
Ιράν: Σε επ’ αόριστον ομηρία τα ελληνικά τάνκερ – Δεν κινδυνεύουν άλλα πλοία