search icon

Επιχειρήσεις

Starbucks: Τι προβλέπει το σχέδιο των πρώτων 100 ημερών του νέου CEO Μπράιαν Νίκολ

«Επιστρέφουμε στα Starbucks, επανεστιάζουμε σε αυτό που πάντα ξεχώριζε τα Starbucks», δήλωσε ο νέος CEO

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Starbucks Μπράιαν Νίκολ παρουσίασε το σχέδιό του για τις πρώτες 100 ημέρες την Τρίτη, λέγοντας ότι θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και της κουλτούρας των καφετεριών στα καταστήματά της στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο Νίκολ ανέλαβε από τον Λάχμαν Ναρασιμχάν στις 9 Σεπτεμβρίου, σε μια εποχή που η αλυσίδα καφέ αντιμετωπίζει την αδύναμη ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα.

Σε ανοιχτή επιστολή του δήλωσε ότι θα επικεντρωθεί αρχικά στις ΗΠΑ, βελτιώνοντας την αλυσίδα εφοδιασμού και αναπτύσσοντας περαιτέρω την εφαρμογή και την πλατφόρμα παραγγελίας μέσω κινητού τηλεφώνου σύμφωνα με όσα μεταδίδει το reuters.

«Σε ορισμένα μέρη – ειδικά στις ΗΠΑ – δεν παραδίδουμε πάντα. Μπορεί να νιώθουμε συναλλαγή, τα μενού μπορεί να μοιάζουν συντριπτικά, το προϊόν είναι ασυνεπές, η αναμονή πολύ μεγάλη ή η παράδοση πολύ ταραχώδης. Αυτές οι στιγμές είναι ευκαιρίες για εμάς να τα καταφέρουμε καλύτερα», έγραψε.

Ο Νίκολ δήλωσε ότι τα καταστήματα στις ΗΠΑ θα επικεντρωθούν στην έγκαιρη παράδοση ποτών και φαγητού και στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών στο κατάστημα.

«Επιστρέφουμε στα Starbucks. Επανεστιάζουμε σε αυτό που πάντα ξεχώριζε τα Starbucks», δήλωσε ο Νίκολ, προσθέτοντας ότι ο καφές είναι η ταυτότητα της εταιρείας.

Πρόσθεσε ότι πρέπει να υπάρχει σαφής διάκριση μεταξύ των υπηρεσιών «to-go» και «for-here» στα καταστήματα.

Σχετικά με τις δραστηριότητές της στην Κίνα, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας burrito Chipotle Mexican Grill δήλωσε ότι η Starbucks πρέπει να κατανοήσει την πορεία της για να κατακτήσει την ανάπτυξη.

Τον Ιούλιο, ο Ναρασιμχάν είχε δηλώσει σε μια κλήση μετά τα αποτελέσματα ότι η Starbucks ήταν ανοιχτή στο να εξετάσει στρατηγικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων κοινοπραξιών και συνεργασιών, για τις δραστηριότητές της στην Κίνα.

Ο Νίκολ δήλωσε ότι η Starbucks θα εργαστεί για να «διαλύσει τις παρανοήσεις» σχετικά με τη μάρκα στη Μέση Ανατολή, καθώς οι δυτικές μάρκες δέχονται πλήγμα από μια αυθόρμητη εκστρατεία μποϊκοτάζ που συνδέεται με τον πόλεμο στη Γάζα.

Διαβάστε ακόμη

Bank of America: Ανεβάζει το κατώτατο ωρομίσθιο στα 24 δολάρια

Fitch: Κλείνει η κάνουλα προς κυβερνήσεις λόγω «τρύπας» €160 δισ. στις κεντρικές τράπεζες της Ευρωζώνης

ΟΠΕΚΑ-Επίδομα 600 ευρώ: Ποιοι οι δικαιούχοι

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version