search icon

Επιχειρήσεις

Starbucks: Πτώση στις πωλήσεις για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο – Αλλάζει στρατηγική ο Μπράιαν Νίκολ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Starbucks υπόσχεται να αλλάξει ριζικά τη στρατηγική του, καθώς οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3% στα $9,07 δισ. - Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά 1%

Η Starbucks ανακοίνωσε την Τετάρτη τριμηνιαία κέρδη και έσοδα που δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες των αναλυτών, καθώς οι πωλήσεις στις ΗΠΑ και την Κίνα, τις δύο μεγαλύτερες αγορές της, απογοήτευσαν.

Η εταιρεία δημοσίευσε προηγουμένως μια προκαταρκτική έκθεση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της στις 22 Οκτωβρίου και ανακοίνωσε ότι αναστέλλει τις προοπτικές της για το οικονομικό έτος 2025.

Αυτή η έκθεση σηματοδοτεί την πρώτη υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο Μπράιαν Νίκολ, ο οποίος προσήλθε στην εταιρεία στις 9 Σεπτεμβρίου για να αναζωογονήσει την παραπαίουσα επιχείρηση.

«Είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να αλλάξουμε ριζικά τη στρατηγική μας για να κερδίσουμε πίσω τους πελάτες», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Μπράιαν Νίκολ σε ανακοίνωσή του. «Έχουμε ένα σαφές σχέδιο και κινούμαστε γρήγορα για να επαναφέρουμε τη Starbucks στην ανάπτυξη».

Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά 1% στις διευρυμένες συναλλαγές της Τετάρτης.

Ακολουθούν τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία σε σύγκριση με αυτά που ανέμενε η Wall Street, βάσει έρευνας αναλυτών της LSEG:

Κέρδη ανά μετοχή: 1,03 δολάρια έναντι 1,03 δολάρια που αναμενόταν.

Έσοδα: 9,07 δισ. δολάρια έναντι 9,36 δισ. δολαρίων που αναμένονταν

Η Starbucks ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη του τέταρτου τριμήνου του οικονομικού έτους που αναλογούν στην εταιρεία ανήλθαν σε 909,3 εκατ. δολάρια ή 80 σεντς ανά μετοχή, έναντι 1,22 δισ. δολαρίων ή 1,06 δολαρίων ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.

Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3% στα 9,07 δισ. δολάρια.

Οι παγκόσμιες ίδιες πωλήσεις της εταιρείας μειώθηκαν κατά 7%, λόγω της αδύναμης ζήτησης στις ΗΠΑ και την Κίνα. Η κίνηση στα καταστήματά της παγκοσμίως μειώθηκε κατά 8% κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Τα εστιατόρια της εταιρείας στις ΗΠΑ ανέφεραν μείωση των πωλήσεων στα ίδια καταστήματα κατά 6%, η οποία τροφοδοτήθηκε από την πτώση της επισκεψιμότητας κατά 10%.

Στην Κίνα, οι ίδιες πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν πτώση 14%, καθώς τόσο η κίνηση όσο και το μέσο εισιτήριο μειώθηκαν. Η Starbucks αντιμετωπίζει μεγαλύτερο ανταγωνισμό από τοπικούς ανταγωνιστές, όπως η Luckin Coffee, η οποία μπορεί να μειώσει τις τιμές της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζες: Πώς επιδρούν στους ισολογισμούς τα επαγγελματικά ακίνητα – Ποιες θα είναι οι παραδοχές του stress test

Λίβανος: Τι προβλέπει το σχέδιο των ΗΠΑ για εκεχειρία μεταξύ Ισραήλ και Χεζμπολάχ

Meta: Ξεπέρασε τις προσδοκίες με έσοδα 40,59 δισ. δολάρια το γ΄ τρίμηνο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version